בזק בינלאומי השיקה שירות גיבוי ואחסון אוטומטי להגנה על המידע השמור במחשב הביתי

השירות, Private BackUp מבית טרנד מיקרו, מבוסס על מיחשוב ענן ומיועד ללקוחות פרטיים וכולל ממשק בעברית ● בזק בינלאומי הקימה עבור משתמשי השירות סביבת ענן ייעודית

בזק בינלאומי השיקה אתמול (ב') את שירות הגיבוי והאחסון האוטומטי Private BackUp, שמבוסס על מיחשוב ענן ומיועד ללקוחות פרטיים. מדובר בשירות עם ממשק בעברית.

השירות החדש, מבית טרנד מיקרו (Trend Micro), מאפשר ללקוחות לבצע גיבוי אוטומטי של הקבצים החשובים והיקרים להם. התמונות, המסמכים, הסרטים המשפחתיים וכל מידע אישי וחשוב נוסף יגובו באופן אוטומטי על השרתים המאובטחים של בזק בינלאומי, בסביבת ענן ייעודית אותה הקימה החברה עבור משתמשי השירות.

מבזק בינלאומי נמסר, כי במסגרת ה-Private BackUp, התיקיות אותן בחר הלקוח לגבות יימצאו תמיד בסנכרון אוטומטי מול השרתים של החברה. באופן זה, כל קובץ חדש שיתווסף לתיקיה שהוגדרה מראש ככזו שיש לגבותה יגובה באופן אוטומטי. בדומה לכך, כל שינוי שייערך בקובץ זה יישמר ויגובה אוטומטית אף הוא.

כמו כן, בזק בינלאומי מאפשרת ללקוחות לנהל באופן פשוט ונוח את כל הקבצים מרחוק. החברה הקימה עבור לקוחות השירות אתר מנויים מאובטח שעל פי בזק בינלאומי, עומד בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר כיום. האתר מאפשר גישה נוחה ומאובטחת לתיקיות אותן גיבה הלקוח ממחשבו האישי, וכך ניתן בקלות ומכל מקום לצפות אונליין בקבצים שנשמרו. בנוסף, ניתן להעלות ולשתף קבצים ותיקיות עתירי נפח עם חברים ומכרים באמצעים שונים, בהם שליחת קישור בדואר אלקטרוני, פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter).

מסקר שערכה בזק בינלאומי בחודש שעבר, באמצעות חברת המחקר טלסקר, עולה שרק כ-50% מהגולשים בישראל מבצעים גיבוי לקבצים החשובים שלהם. הם עושים זאת בעיקר על ידי אמצעים חיצוניים – הארד דיסק חיצוני, דיסק און קי וצריבת דיסקים. אלה מאופיינים בשלושה חסרונות מהותיים: הם דורשים ביצוע גיבוי יזום וידני באופן שוטף, לא כוללים גישה לתכנים מרחוק והם חשופים לפגיעה, בהיותם אמצעי גיבוי חיצוניים. עוד עולה מהסקר, כי כ-30% מהנשאלים הצהירו שבאחרונה נמחק להם קובץ חשוב ויקר להם.

אסף אביב, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי, ציין ש-"רבים מאתנו אומרים: 'לי זה לא יקרה', אבל בעידן הדיגיטלי של היום, יותר ויותר אנשים מבינים שעליהם לדאוג לגבות את המידע השמור על המחשב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים