יישום ראשון בישראל: !We הקימה לכלמוביל דטה-סנטר מבוסס FlexPod בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

הדטה-סנטר, שיושם עבור סביבת הסאפ של כלמוביל, כולל כמה מארזי להב מבוססי Cisco UCS ומערכות אחסון של נט-אפ מסדרת FAS3240 ● בנוסף, כלל הפרויקט שדרוג והוספה של 34 שרתי ייצור לטובת בסיסי הנתונים והיישומים, פיתוח וסביבת בדיקות במתכונת של שני אתרים פעילים, אשר מאפשרים המשך עבודה רציף ללא נקודת כשל ● גיל כץ, מנמ"ר כלמוביל: "בחרנו ליישם את FlexPod עוד לפני שהפתרון הוכרז בישראל. יישום הפתרון והוצאתו לפועל עברה בצורה חלקה ומהירה"

!We מקבוצת חילן הקימה דטה-סנטר עבור יבואנית הרכב כלמוביל. זו אחת הפעמים הראשונות בארץ בה מוטמע דטה-סנטר "מוכן מהקופסה", משמע מרכז נתונים מודולרי, שמגיע ארוז לאחר שעבר תצורה מראש. הדטה-סנטר מבוסס על ארכיטקטורת FlexPod, שפותחה במשותף על ידי סיסקו (Cisco), נט-אפ (NetApp) ו-VMware. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחצי שנה והסתיים בימים אלה, נאמד במיליוני שקלים.

הדטה-סנטר יושם עבור סביבת הסאפ (SAP) של כלמוביל, שמייבאת ארצה את כלי הרכב של מרצדס (Mercedes), יונדאי (Hyundai) ומיצובישי (Mitsubishi). הפתרון כולל כמה מארזי להב מבוססי Cisco UCS ומערכות אחסון של נט-אפ מסדרת FAS3240. במסגרת הפתרון מוטמעות כמה טכנולוגיות, ביניהן FCoE, תקשורת אחודה, Service Profile ו-FLASHCACHE, לטובת רמת ביצועים, אמינות גבוהה לסביבה ויכולת גידול מהירה ופשוטה.

בנוסף, כלל הפרויקט שדרוג והוספה של 34 שרתי ייצור לטובת בסיסי הנתונים והיישומים, פיתוח וסביבת בדיקות במתכונת של שני אתרים (ראשי וגיבוי) פעילים, אשר מאפשרים המשך עבודה רציף ללא נקודת כשל, גם ברמה של תקשורת נתונים, יתירות ברמת האחסון ושרתים פיזיים באמצעות ה-Service Profile של Cisco UCS.

לדברי גיל כץ, מנמ"ר כלמוביל, "מצאנו פוטנציאל בארכיטקטורת FlexPod ובחרנו ליישם אותה עוד לפני שהפתרון הוכרז בישראל. יישום הפתרון והוצאתו לפועל עברה בצורה חלקה ומהירה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים