LG Display תשיק בחודש הקרוב את מסכי הנייר האלקטרוני הראשונים בעולם

המסכים החדשים מיועדים לשימוש בדור הבא של הספרים האלקטרוניים ויהיו בגודל של 6 אינץ' וברזולוציה של 1,024 על 768 פיקסלים ● מדובר במסכים גמישים, שניתן "לקמט" אותם, דקים בערך בשליש מאלה שמשמשים כיום את תעשיית הספרים האלקטרוניים וקלים מהם במחצית ● LG דיווחה, כי בבחינות שערכה, המסכים החדשים לא נשרטו לאחר שהופלו מגובה מטר

מה היא מתכננת הפעם? LG

LG Display, חברת ייצור המסכים של LG, הודיעה שכבר בחודש הקרוב היא תתחיל ייצור המוני של מסכי הנייר האלקטרוני (EPD) הראשונים בעולם, שבעצם מיוצרים מפלסטיק גמיש. מסכים אלה מיועדים לשימוש בדור הבא של הספרים האלקטרוניים ויהיו בגודל של 6 אינץ' וברזולוציה של 1,024 על 768 פיקסלים.

הנקודה המעניינת ביותר במסכים הללו היא היכולת "לקמט" אותם, או הגמישות שלהם. ניתן לעקם את מסכי הפלסטיק הללו עד זווית של 40 מעלות מהמרכז.

המסכים החדשים דקים בערך בשליש מאלה שמשמשים כיום את תעשיית הספרים האלקטרוניים, המבוססים על זכוכית. מעבר לגמישות של מסכי הפלסטיק ולצריכת החשמל הנמוכה יותר שבהם, המסכים הללו שוקלים כמחצית ממסכי הזכוכית.

ב-LG מבטיחים שהתצוגה החדשה תהיה עמידה הרבה יותר. לפי החברה, יותר מ-10% מרוכשי הקוראים האלקטרוניים דיווחו על פגיעה בתצוגה שנגרמת מהפלת המכשיר. היא דיווחה שבמבחני עמידות שביצעה לתצוגה החדשה בנפילות מגובה של כמטר לא נראתה ולו שריטה קטנה על המסכים הנבחנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים