גוגל רשמה פטנט לפרסום שמבוסס על גורמים בסביבת המשתמש

המידע מהסביבה יכול לכלול קולות רקע, דיבור, תצלומים או אותות וידיאו, ובהתאם למידע שיתקבל, בשילוב עם נתוני מיקום ותנאים נוספים בסביבה, יוצגו פרסומות ממוקדות ● כך, למשל, חברת משקאות קלים תוכל להציג ביום קיץ חם על חוף הים פרסומת למשקה "צונן ומרענן"

גוגל (Google) רשמה בארצות הברית פטנט (מספר 8138930) בנושא "פרסום שמבוסס על גורמים בסביבה". מתיאור הפטנט עולה שמדובר בפרסומות שמוצגות במכשירים בהתאם לגורמים מסוימים שזוהו בסביבה שבה נמצא המכשיר, באמצעות חיישנים מתאימים.

הבקשה לרישום הפטנט הוגשה בינואר 2008 וידוע שגוגל לפחות השתעשעה ברעיון של הצגת פרסומות על סמך שיחות שמתנהלות ברקע. על פי תיאור הפטנט, ניתן יהיה להציג את הפרסומות במכשירים ניידים, מחשבים אישיים, שלטי חוצות, קיוסקים דיגיטליים או מכונות מכירה.

המידע מהסביבה יכול לכלול קולות רקע, דיבור, תצלומים או אותות וידיאו, ובהתאם למידע שיתקבל, בשילוב עם נתוני מיקום ותנאים נוספים בסביבה, יוצגו פרסומות ממוקדות. כך, למשל, חברת משקאות קלים תוכל להציג ביום קיץ חם על חוף הים פרסומת למשקה "צונן ומרענן".

המפרסמים, צוין בתיאור הפטנט, יוכלו להגיש הצעות מחיר במכרזים על מילות מפתח שיפעילו פרסומות על בסיס גורמים בסביבה. חברת המשקאות תוכל להגיש הצעות מחיר לפרסומות שיוצגו כאשר אדם יאמר "אני צמא", לדוגמה. הפרסומת תוצג, למשל, במכשיר הטלפון של הדובר, במכונה לממכר משקאות או בשלט חוצות סמוך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים