אלעד מערכות הקימה מערכת CRM למוקד הגמילה מעישון של מכבי שירותי בריאות; ההיקף: 300 אלף שקלים

המערכת שהוטמעה, 2011 Microsoft Dynamics CRM, מבצעת, בין היתר, הקצאת זמני טיפול לכל יועץ וניהול היומן שלו, ניהול ומעקב אחר האינטראקציה הטלפונית מול המבוטח מתחילתה ועד סיומה ואוטומציות של תהליכים ● מהקופה נמסר, כי היא החליטה לשדרג את מערך המיחשוב של המוקד בעקבות גידול חד שחל בביקוש מצד חברי הקופה לעבור גמילה מעישון באמצעות ייעוץ טלפוני

אלעד מערכות הקימה מערכת CRM למוקד הגמילה מעישון של מכבי שירותי בריאות, שמציין בימים אלה שנתיים לקיומו. היקף הפרויקט נאמד ב-300 אלף שקלים.

מהקופה נמסר, כי היא החליטה לשדרג את מערך המיחשוב של המוקד בעקבות גידול חד שחל בביקוש מצד חברי הקופה לעבור גמילה מעישון באמצעות ייעוץ טלפוני.

המערכת שהוטמעה, 2011 Microsoft Dynamics CRM, מסייעת במימוש הצרכים העסקיים של המרכז הטלפוני, כגון: הקצאת זמני טיפול לכל יועץ וניהול היומן שלו, ניהול ומעקב אחר האינטראקציה הטלפונית מול המבוטח מתחילתה ועד סיומה, ניהול יומן מנהל, אוטומציות של תהליכים ושליחת מיילים לרופא המטפל.

מערכת ה-CRM הקודמת של מכבי, MS Dynamics CRM, הוקמה אף היא על ידי אלעד מערכות, והקופה החליטה להמשיך עם החברה.

לדברי דגן הלוי, מנהל חטיבת התוכנה באלעד מערכות, "בנינו תצוגות ייעודיות עבור היועצים כדי לאפשר להם לצפות בצורה מרוכזת במטופלים ולקבל תמונת מצב מלאה לגבי כל אחד מהם, בכל נקודת זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים