Software AG הכריזה על שילוב טכנולוגיית In-memory בפתרונות ניהול האירועים העסקיים שלה

הפתרון החדש יסופק לקראת סוף השנה, כאשר הפתרון לניהול תהליכים מורכבים, WebMethods Business Events, ישולב במהדורה הבאה שפיתחה Software AG לניהול In-memory ליישומים בסביבת ג'אווה ● ההכרזה החדשה ממשיכה את המדיניות של Software AG, המעדיפה פלטפורמות על פני מוצרים

06/03/2012 14:48

את שבוע הפעילות שלה בתערוכת הענק הגלובלית CeBit, פתחה Software AG במסיבת עיתונאים בה הכריזה על כוונתה להעשיר את פתרונות ניהול האירועים העסקיים שלה בטכנולוגיית In-memory מתחום ה-Big Data. זאת, לאחר שבשנה שעברה כבר הציעה את פתרונות התוכנה שלה במודל הענן, במקביל למודל המסורתי. קארל היינץ שטרייביך, המוביל את החברה לצמיחה קבועה זה יותר מעשור – 13% בממוצע בשמונה השנים האחרונות, מאמץ כעת את מודל העיבוד מהיר (עד פי 1,000) של ים הנתונים הנצברים בכל רגע במרכזי הנתונים של הארגונים בעולם.

הפתרון החדש יסופק לקראת סוף השנה, כאשר הפתרון לניהול תהליכים מורכבים, WebMethods Business Events, ישולב במהדורה הבאה שפיתחה Software AG לניהול In-memory ליישומים בסביבת ג'אווה (Java). את יכולות הניהול In-memory קיבלה Software AG מרכישתה את חברת Terracotta בשנה שעברה. כך, חברתו של שטרייביך יכולה להציע כעת BI אנליטי בזמן אמת בשימוש במערכת BigMemory של Terracotta במערכת WebMethods Business Events. לדברי שטרייביך, מדובר באבולוציה של ממש. בעתיד, ציין, ישולבו גם קלאסטרים של Haadop לאנליטיקה In-memory.

ההכרזה החדשה ממשיכה את המדיניות של Software AG, המעדיפה פלטפורמות על פני מוצרים. הפלטפורמה, על פי החברה, היא ערכת כלים ממנה ייצור המשתמש את הפתרון המתאים לו ביותר. כך, במקום לספק יישומים סטנדרטיים העונים לכל המשתמשים, Software AG מספקת פלטפורמה לניהול תהליכים התפורה על ידי כל משמש עבורו בדיוק. לכן, מעתה מכריזה על עצמה Software AG כספקית של PaaS, פלטפורמה כשירות, המשלב את מודל הענן עם מודל ה-In-memory לאנליזת נתונים לעיבוד ולניהול אירועים עסקיים מורכבים, שהוא התחום בו היא מובילה מאז רכישתה את חברת IDS Scheer ופלטפורמת ARIS שלה לניהול תהליכים עסקיים. כך תתחרה ותתבדל Software AG מול שאר המתחרות המציעות SaaS, כשהיא מציעה PaaS לניהול תהליכים עסקיים (BPM), ניהול שילוב יישומי SOA וניהול נתונים.

במשך ימי התערוכה תארח Software AG בביתנה הגדול שבאולם 4, בכירים רבים – החל מאנגלה מרקל, הקנצלרית של גרמניה, ועד בכירי המנמ"רים של הארגונים הגדולים בגרמניה ובעשרות מדינות נוספות, המבקרים בתערוכה.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים