סמסונג ישראל: שדרוג ה-Galaxy S II לאנדרואיד 4 – ב-15 במרץ

מערכת ההפעלה החדשה צפויה להיות מהירה יותר, בין היתר בזכות יכולתה לנצל טוב יותר את המעבד הדו-ליבתי של ה-Galaxy S II ● השדרוג יוצע לכל בעלי המכשיר הסלולרי, בין אם הוא נרכש דרך המפעילות הסלולריות בארץ או באופן עצמאי ● ישראל היא אחת המדינות הראשונות בהן מוצע השדרוג באופן מלא

סאני, מפיצת הטלפונים של סמסונג (Samsung) בישראל, הודיעה אתמול (א') כי השדרוג לגרסה 4 של אנדרואיד (Android) לבעלי Samsung Galaxy S II יתרחש ב-15 במרץ. מדובר בשדרוג גורף שיוצע לכל בעלי המכשיר הסלולרי, בין אם הוא נרכש דרך המפעילות הסלולריות בארץ או באופן עצמאי. יצוין, כי ישראל היא אחת המדינות הראשונות בהן מוצע השדרוג באופן מלא.

מערכת ההפעלה החדשה צפויה להיות מהירה יותר, בין היתר בזכות יכולתה לנצל טוב יותר את המעבד הדו-ליבתי של ה-Galaxy S II. כמו כן, השדרוג אמור להיטיב גם מבחינת הממשק, ולהוסיף אלמנטים נוספים שהיו קיימים רק בגרסת אנדרואיד המיועדת לטאבלטים. שיפור אחר בגרסה החדשה מאפשר התקנת גרסת ניסיון של הדפדפן החדש של גוגל (Google) לטלפונים חכמים, Chrome for Android.

"הבטחנו שאנחנו עובדים על זה, חיכיתם בסבלנות, וב-15 במרץ זה מגיע: גרסת אנדרואיד 4, לעשרות אלפי מכשירי ה-GALAXY S II שנרכשו מחברות הסלולר בארץ או ישירות מאיתנו. אנחנו מאוד מתרגשים לקראת ההשקה, ומקווים שגם אתם", נכתב בעמוד החברה בפייסבוק.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירון רז

    היום ה 15 למרץ לא?!!!.... איפה העדכון?!!!

  2. מאיר

    האם תאפשר שדרוג גם לטלפונים אשר נרכשו בחו"ל?

אירועים קרובים