גיא הכט, מנכ"ל EFI: "תערוכת Drupa היא האולימפיאדה של הדפוס – ואנחנו נהיה האלופים"

"אנחנו שואפים לכבוש את שוק הדפוס הדיגיטלי המבוסס על הזרקת דיו - הפיתוח העיקרי והמרכזי של החברה מאז הקמתה", אמר הכט באירוע לקראת תערוכת הדפוס העולמית Drupa 2012, שתיפתח במאי בדיסלדורף, גרמניה ● לדבריו, EFI תמשיך לחפש הזדמנויות בשוק ולרכוש חברות שמתאימות לפורטפוליו שלה

"תערוכת Drupa, שנערכת אחת לארבע שנים, היא האולימפיאדה של עולם הדפוס. השאיפה שלנו היא להיות אלופי התחרות השנה ולכבוש את שוק הדפוס הדיגיטלי המבוסס על הזרקת דיו. זה הפיתוח העיקרי והמרכזי של החברה מאז הקמתה". דברים אלה אמר גיא הכט, מנכ"ל חברת התוכנה והדפוס הדיגיטלי EFI, בפתח היום השני של אירוע הקדם לקראת תערוכת Drupa 2012, שמתקיים בדיסלדורף, גרמניה. באירוע משתתפים כ-100 עיתונאים וצוותי תקשורת מכל העולם. התערוכה עצמה תיפתח בדיסלדורף ב-3 במאי.

חברת EFI הוקמה ב-1989 על ידי אפי ארזי הישראלי, מייסד סאיטקס ומנהלה במשך שנים רבות. המוצר העיקרי של החברה הוא בקר הדפסה Fiery, שמטרתו לפתח פתרונות שמאפשרים להעצים את יכולות הצבע של המדפסות שמבוססות על הזרקת הדיו. מוצרי החברה מתממשקים למרבית יצרני המדפסות בעולם.

EFI סיימה את 2011 עם מחזור מכירות של 592 מיליון דולרים – גידול של 17% לעומת 2010. "קצב הצמיחה שלנו הוא מהגבוהים בשוק", אמר הכט. "אנחנו צומחים מהר יותר מסיסקו (Cisco), אדובי (Adobe) ו-HP, וסבורים שהצמיחה שלנו תימשך גם בשנים הבאות, כי שוק הדפוס הדיגיטלי צומח במהירות יחד איתנו". הוא ציין, כי "למרות המיתון הקשה ועל אף העובדה ש-EFI צמחה באירופה ב-20%, מספר המועסקים באירופה כולה עלה ב-75%".  עוד אמר הכט, כי EFI משקיעה 20% מכלל הכנסותיה במו"פ ברחבי העולם – "הרבה יותר מכל חברה אחרת בתחום".

לדבריו, EFI תמשיך לחפש הזדמנויות בשוק ולרכוש חברות שמתאימות לפורטפוליו שלה. עם זאת, הדגיש, "הנטייה שלנו היא לרכוש חברות תוכנה שאופיין משיק לפעילות שלנו, אבל אני לא פוסל גם רכישה של חברות תעשייתיות בתחום הדפוס".

הכט נמנע מלחשוף מידע על ההכרזות החדשות של החברה שצפויות ב-Drupa 2012, עקב התחייבות לסודיות עד תחילת אפריל. עם זאת, הוא רמז שמדובר במספר פיתוחים המבוססים על רכישות שביצעה החברה בתחום ההדפסות על קרמיקה – תחום שהולך ומתפתח ברחבי העולם. כמו כן, צפויה EFI להכריז בתערוכה על פתרונות חומרה ותוכנה בתחום ההדפסה בגדלים רחבים, בעיקר לשוק הפרסום ולשוק היצרני-תעשייתי, פתרונות מבוססי ענן ופתרונות IT שמתקשרים למערכות המיחשוב המרכזיות של החברה.

בנוסף, EFI הכריזה אתמול (ב') על פתרון תוכנה בשם Printmobile, שמאפשר אינטרגציה מלאה בין מסמכים למידע שנוצר על מערכות מחשבים ניידים וטלפונים חכמים המחוברים ל-Wi-Fi, ולחבר אותם למקורות הדפסה ישירות, ללא כל תיווך. לטענת החברה, זהו פתרון התוכנה היחיד שמשלב בין חומרה מבוססת מובייל ומחשבים ניידים למערכות הדפסה מהירות.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים