אבנט תקשורת תפיץ את מוצרי אדובי בישראל

אבנט תשמש כמפיצה במקביל ל-CMS, שמונתה למפיצה לאחר שקוויקסופט, ששימשה כנציגת אדובי בישראל - נסגרה ● בעקבות הסכם ההפצה, מונה אסף פרידמן למנהל מוצר אדובי באבנט תקשורת ● יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת: "הכנסת מוצרי אדובי לסל המוצרים שלנו תביא לגידול בנתח השוק שלהם בארץ"

אבנט תקשורת מקבוצת רד-בינת תפיץ את כלל מוצרי אדובי (Adobe) בישראל, לרבות המוצרים לתחום הביתי, העסקי והארגוני. בעקבות הסכם ההפצה, מונה אסף פרידמן (35) למנהל מוצר אדובי באבנט תקשורת. פרידמן יהיה אחראי על הפיתוח העסקי, ניהול עסקאות ומכירות של קווי המוצרים מול משווקים ושותפים אסטרטגיים בשוק המקומי. בתפקידו הקודם שימש פרידמן כמנהל מוצרי המיחשוב והתקשורת של HP ב-CMS. קודם לכן היה איש מכירות באבנט תקשורת.

יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת, אמר כי "הכנסת מוצרי אדובי לסל המוצרים שלנו תביא לגידול בנתח השוק שלהם בארץ. קהל היעד המרכזי של מוצרי אדובי הוא אנשי הקריאייטיב, כגון מעצבים גראפיים, אדריכלים, שרטטים וכדומה. אופי ייחודי זה של לקוחות סופיים באופן טבעי גם יפתח בפני המשווקים הזדמנויות עסקיות חדשות".

לדברי אבי זריהן, מנהל אדובי ישראל, "לאבנט תקשורת יש רקורד מוכח בייצוג מותגים טכנולוגיים מובילים והיא מחזיקה ברשת משווקים חזקה בשוק הישראלי".

באוקטובר האחרון פורסם כי קוויקסופט, נציגת אדובי בישראל, תיסגר וכל עשרות עובדיה יפוטרו. אדובי העולמית מינתה במקום זאת את CMS להפיץ את מוצריה בארץ.

כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים, באפריל 2011 פתחה אדובי סניף בישראל וחיפשה מנכ"ל לסניף המקומי, באמצעות חברת "ציידי גולגלות" שאיתרה עבורה מועמדים לתפקיד. או אז קוויקסופט החליטה שתמשיך להפיץ את מוצרי אדובי בשוק הישראלי, גם לאחר פתיחת הסניף של אדובי בארץ. ראובן אגסי, שייסד את קוויקסופט ב-1990, ומשמש כיושב הראש שלה, התנגד להחלטת אדובי העולמית וטען בפני מנהליה, כי אין מקום בישראל לשתי חברות שיפיצו את המוצרים שלה. באדובי לא שעו לדבריו ומינו את אבי זריהן לעמוד בראש הסניף המקומי. זריהן עבד בעבר בסניפים הישראליים של סימנטק (Symantec), צ'ק-פוינט (Check Point) ואבנט. באוקטובר, כאמור, החליטה אדובי למנות את חברת ההפצה CMS כזו שתפיץ את מוצריה בארץ. בשל כך החליט אגסי – אביו של שי אגסי, שהיה בכיר בסאפ (SAP) העולמית – על סגירת קוויקסופט.

אדובי היא ספקית תוכנות בתחום עיבוד התמונה ועיצוב הווידיאו, בהן פוטושופ (Photoshop), פרמייר לאנשי הווידיאו, אפטר אפקטס למקצועני העיצוב בווידיאו, אינדזיין ואילוסטרטור למעצבי דפוס מקצועיים ו-Acrobat PDF, סטנדרט להעברת מסמכים בין מחשבים. ב-2005 רכשה אדובי את מתחרתה, מקרומדיה (Macromedia), בעסקה בשווי 3.6 מיליארד דולרים. מקרומדיה מספקת מוצרים לאינטרנט דוגמת פלאש (Flash) ופיתוח ב-ווב. מקרומדיה פיתחה את פלאש ואת תוכנת העיצוב פריהנד (Freehand), כמו גם מגוון תוכנות הנגזרות מהן.

כמו כן, אדובי מספקת פלטפורמת פיתוח שנותנת מענה ליצירת יישומי אינטרנט עשירים (RIA) בפורטלים ארגוניים, באתרי אינטרנט ובסביבה של מכשירים ניידים. היישומים שמפותחים רצים, בסופו של דבר, על נגן הפלאש, וכך נוצרת פריסה נרחבת ואינטראקטיבית בארגון. זו מאפשרת לצוותי הפיתוח לעצב סביבה עשירה, וכולם יכולים לתקשר בצורה יעילה – פנימה והחוצה. יכולות אלה ואחרות מספקות תקשורת "חלקה" של חוזי וקול. בדרך זו ארגונים יכולים להציע ללקוחותיהם שירותים חדשניים המשלבים אינטראקטיביות עם שליטה מלאה על תצוגה וניווט ביישום. החזון של החברה הוא שהיישומים שלה יוטמעו על גבי כל רכיב נתיק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גבי נישגב

    למה אין תמונה של אסף פרידמן !!!

אירועים קרובים