רמי פדלון עובר מנס טכנולוגיות לניהול הסניף הישראלי של טסנת

פדלון יחליף בתפקיד את אורן לשם, ששימש כמנהל טסנת ישראל מאז מאי 2009 ● גידי קמחי, מנכ"ל טסנת, ימשיך לנהל את הפעילות העולמית של החברה ● מנס טכנולוגיות נמסר, כי טרם מונה מחליף לפדלון

רמי פדלון, עד לאחרונה סמנכ"ל חטיבת המסחר, התעשייה והשירותים בנס טכנולוגיות, מונה למנהל הסניף הישראלי של חברת בדיקות התוכנה טסנת. פדלון יחליף בתפקיד את אורן לשם, ששימש כמנהל טסנת ישראל מאז מאי 2009. עד לפני כשלוש שנים, שימש פדלון כמנכ"ל חברת הבדיקות טאקט. בין השנים 2003 ל-2006 שימש כסגן נשיא בכיר בנס טכנולוגיות, אליה כאמור חזר ב-2009. מנס טכנולוגיות נמסר, כי טרם מונה מחליף לפדלון.

טסנת היא חברה ציבורית שעוסקת במתן שירותי בדיקות תוכנה והבטחת איכות בארץ ובעולם. בין בעלי המניות שלה נמנים אברהם (לולו) אסף ושמואל בר אור – ממייסדי ומנהלי הקבוצה האם של טסנת, אמנת. גידי קמחי, מנכ"ל טסנת, ימשיך לנהל את הפעילות העולמית של החברה גם לאחר מינויו של פדלון.

טסנת פועלת באמצעות מספר חברות בנות ברחבי העולם, במדינות כמו בריטניה, שוויץ, גרמניה, ארה"ב ופילנד. היא נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק בדיקות התוכנה, לאחר שהמתחרה הגדולה שלה, טסקום, נמכרה בשנה שעברה ל-One1 תמורת 20 מיליון שקלים. טסנת היתה בין החברות שהתעניינו ברכישת טסקום, אולם בעלי המניות החליטו שלא להשתתף במו"מ לרכישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים