קווליטסט רוכשת את חברת הבדיקות ההולנדית Four Oaks תמורת מיליוני שקלים

החברה הנרכשת, שנוסדה ב-2001, מספקת שירותי הדרכה, ייעוץ ובדיקות ומתמחה ביישום אסטרטגיות ותהליכי בדיקה כחלק ממחזור חיי המוצר ● איל זילברמן, נשיא קווליטסט: "רכישה זו היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להפוך לגוף הבדיקות המוביל בעולם"

קווליטסט, העוסקת בבדיקות תוכנה והבטחת איכות, רכשה את חברת הבדיקות ההולנדית Four Oaks. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי מדובר במיליוני שקלים.

Four Oaks נוסדה ב-2001, ולה נוכחות דומיננטית בענפי הקמעונאות, בנקאות, ביטוח וממשל בהולנד. היא מספקת שירותי הדרכה, ייעוץ ובדיקות ומתמחה ביישום אסטרטגיות ותהליכי בדיקה כחלק ממחזור חיי המוצר.

קווליטסט מונה יותר מאלף מומחי בדיקות בעולם ולה ניסיון של מאות פרויקטים. עם השלמת הרכישה, מנהלי הנרכשת ישולבו בשדרת הניהול הקיימת של קווליטסט הולנד.

לדברי איל זילברמן, נשיא קווליטסט, "ל-Four Oaks יש ניסיון רב בשוק ההולנדי, טכניקות בדיקה וכלים. לקווליטסט יש פתרונות עסקיים וגישות בדיקה חדשניות. השילוב ביניהן מציע כעת לשוק ההולנדי דרך חדשה לבצע בדיקות".

"הניסיון שלנו בשוק ההולנדי מראה שפתרונות מיקור החוץ המסורתיים המתמקדים באיוש משרות, אינם מאפשרים ללקוחות ליהנות מסך כל היתרונות האפשריים", אמר זילברמן, "במיזוג שתי החברות נספק לשוק הבדיקות ההולנדי פתרונות חדשניים שאנו מיישמים בישראל בהצלחה כבר שנים. רכישה זו היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להפוך לגוף הבדיקות המוביל בעולם, תוך יישום גישות חדשניות המבוססות על מיכון וניהול מלא של תחום הבדיקות עבור לקוחותינו".

קרל וורביק, מנכ"ל Four Oaks, אמר כי "הנגיעה הגלובלית של קווליטסט בשילוב מגוון הפתרונות שהיא מציעה, יעזרו לנו להגשים את חלומנו ולהפוך לחברת הבדיקות המובילה בהולנד. יחדיו נוכל להוות השפעה אמיתית על שוק הבדיקות ההולנדי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים