ריטליקס תטמיע פתרונותיה בענקית הקמעונאות טסקו; ההיקף: עשרות מיליוני שקלים

טסקו היא הרשת הקמעונאית הגדולה בבריטניה ואחת מהרשתות הבינלאומיות המובילות בעולם, עם היקף מכירות של 97 מיליארד דולרים בשנה ● במסגרת הפרויקט תוטמע סוויטת פתרונות החנות וערוצי המכירות Retalix 10 לשמש כפלטפורמה לחנויות החדשות של טסקו ● שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס: "הפתרונות שלנו יאפשרו לטסקו לספק ללקוחותיה את חווית הקניה הטובה ביותר, במקביל ליתרונות של גמישות עסקית ויעילות תפעולית"

ריטליקס (Retalix) הישראלית תטמיע את פתרונותיה בחנויות ענקית הקמעונאות טסקו (Tesco). הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים במהלך 2012. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו בפני אנשים ומחשבים בעשרות מיליוני שקלים.

טסקו היא הרשת הקמעונאית הגדולה בבריטניה ואחת מהרשתות הבינלאומיות המובילות בעולם, עם היקף מכירות של 97 מיליארד דולרים בשנה. טסקו מחזיקה 5,000 חנויות ברחבי העולם, ומעסיקה קרוב ל-500 אלף עובדים ב-14 מדינות בהן היא מפעילה פעילויות קמעונאיות הכוללות היפרמרקטים, סופרמרקטים, חנויות מטרו במרכזי ערים וחנויות נוחות. ההטמעה תחל בבריטניה ולאחר מכן בחנויות בשאר העולם.

במסגרת הפרויקט תוטמע סוויטת פתרונות החנות וערוצי המכירות Retalix 10 לשמש כפלטפורמה לחנויות החדשות של טסקו. Retalix 10 היא פלטפורמת הדור הבא של החברה. היא מאחדת ומפשטת את ההטמעה והניהול של כל מערכות המיחשוב בחנות ומבטיחה חווית קנייה אחידה ומותאמת אישית.

הארכיטקטורה של Retalix 10 מאפשרת לרשתות קמעונאות עם רמת פעילות ומורכבות גבוהות במיוחד להתקדם מפתרונות קיימים ומסורבלים, שדורשים אינטגרציה בין מערכות נפרדות, לפלטפורמה אחידה. זו מאפשרת יותר גמישות ומאיצה את זמן ההגעה לשוק (Time-to-market), משמע – מהירות ההשקה, של מוצרים ושירותים חדשים. עוד משפרת המערכת את יכולות ניהול מרכזי של הרשת.

לדברי מייק מק'נאמרה, מנמ"ר טסקו, "Retalix 10 מהווה את אבן היסוד לטכנולוגיית החנויות שלנו. יכולת ההתרחבות והארכיטקטורה מוטת השירות שהמערכת מציגה, מאפשרים לנו להוסיף יכולות ושירותים חדשים עבור לקוחותינו, במהירות רבה במיוחד". מק'נאמרה הוסיף, כי "החדשנות התמידית שלנו, היעילות התפעולית וההתמקדות הבלתי מתפשרת בלקוחותינו, סייעו לנו להפוך לאחת מרשתות הקמעונאות הגדולות והמצליחות בעולם. ריטליקס היא אחת מרשימה מצומצמת מאד של חברות טכנולוגיה, שאנו מחשיבים כשותפות  אסטרטגיות למאמצינו לשפר את חווית הקנייה של לקוחותינו".

לדברי שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס, "הסוויטה שתוטמע תעניק לטסקו את הפתרון הדרוש לה לפעול בשווקים תחרותיים המשתנים במהירות. היא תאפשר לטסקו לספק ללקוחותיה את חווית הקניה הטובה ביותר, במקביל ליתרונות של גמישות עסקית ויעילות תפעולית אשר יסייעו לה להשיג את יעדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים