מטריקס הטמיעה מערכת לניהול מכירות במובייל במפעל הפיס; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

במסגרת הפרויקט פיתחה מטריקס מערכת המותאמת אישית לצרכי אנשי השטח של מפעל הפיס, ומלווה את כל תהליך המכירה של מקדמי המכירות של מפעל הפיס מול הזכיינים ● המערכת מציגה נתונים בזמן אמת הכוללים: נתונים היסטוריים, מצב המלאי, יעדים, מבצעים ועוד ● כמו כן, כוללת המערכת יישום לביצוע הזמנות מקוונות בזמן אמת

מבט על הצד הטכנולוגי של מפעל הפיס

מטריקס הטמיעה מערכת לניהול מכירות בעולם הנייד במפעל הפיס. המערכת משמשת מאות מאנשי המכירות של מפעל הפיס. את הפרויקט, שהחל לפני כשנה וחצי והסתיים באחרונה, ביצעו אנשי מרכז התמחות מטריקס מובייל, מחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות של החברה. היקף הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט פיתחה מטריקס מערכת המותאמת אישית לצרכי אנשי השטח של מפעל הפיס, ומלווה את כל תהליך המכירה של מקדמי המכירות של מפעל הפיס מול הזכיינים. המערכת מציגה נתונים בזמן אמת הכוללים: נתונים היסטוריים, מצב המלאי, יעדים, מבצעים ועוד. כמו כן, כוללת המערכת יישום לביצוע הזמנות מקוונות בזמן אמת. עוד כלל הפרויקט אינטגרציה מלאה לעבודת המערכת עם כל מערכות ה-IT האחרות של מפעל הפיס.

המערכת החדשה פותחה על פלטפורמת windows mobile 6.5 ומבוססת על מערכת MMIS (ר"ת Matrix Mobile Information Server) המאפשרת ניוד וניהול אנשי שטח. המערכת מותקנת על טלפונים חכמים של HTC בעלי מסך מגע ורזולוציית HD, אשר יחולקו בהדרגה למקדמי המכירות של מפעל הפיס.

לדברי צביקה פיליפס, מנהל אגף המכירות של מפעל הפיס, "המדובר במערכת מתקדמת ובעלת חוויית משתמש ידידותית. המערכת מאפשרת למנהלים להגדיר יעדים לאנשי המכירות בשטח וגם לעקוב אחר התקדמותם ועמידתם ביעדים, כולל מערך מובנה של בונוסים ותמריצים". פיליפס הוסיף כי "באמצעות המערכת, כל נציג שירות שלנו יודע לתת מענה  לכל סוגי הבקשות וכך להעניק שירות טוב יותר לכל אחד מזכייני מפעל הפיס. המערכת תגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות ותסייע לנו בהגדלת כמות המכירות בטווח הארוך".

רן רייכברג, מנהל מרכז התמחות מובייל במטריקס, הוסיף כי "יישמנו כלי עבודה חדשניים עבור מקדמי המכירות ונציגי השירות. הכלים הללו מאפשרים עבודה על פי יעדים בזמן אמת, וניהול מנגנון מכירות תחרותי ומתמרץ לאנשי השטח של מפעל הפיס יחד עם מנגנוני בקרה וניהול עבור מנהלי מערך השיווק והמכירה".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים