אלקטל השיקה מודם סלולרי חדש במהירות 21 מגה

מודם ה-USB תומך ברשתות מסוג HSPA+ ומאפשר הורדת נתונים בקצב של עד 21 מגה-ביט בשנייה ושליחת נתונים בקצב של עד 5.76 מגה-ביט בשנייה ● הוא תומך במערכות ההפעלה חלונות, לינוקס ו-Mac OS והתקנתו מתבצעת באופן אוטומטי ● המכשיר ישווק בארץ באמצעות נציגתה הבלעדית של אקטל, אקסל טלקום, ומוצע לרכישה בכל נקודות המכירה של אורנג'

אלקטל (Alcatel) השיקה בישראל מודם סלולרי חדש ומהיר במיוחד בחיבור USB. המכשיר, One Touch X-500, תומך ברשתות מסוג +HSPA ומאפשר הורדת נתונים בקצב של עד 21 מגה-ביט בשנייה ושליחת נתונים בקצב של עד 5.76 מגה-ביט בשנייה. המכשיר ישווק בארץ באמצעות נציגתה הבלעדית של אקטל, אקסל טלקום, ומוצע לרכישה בכל נקודות המכירה של אורנג' (Orange).

המודם החדש של אלקטל מציע תמיכה במערכות ההפעלה חלונות (Windows), לינוקס (Linux) ו-Mac OS. התקנתו מתבצעת באופן אוטומטי, ואינה מצריכה תקליטור התקנה. משקלו של ה-One Touch X-500 עומד על 25.5 גרם בלבד ומימדיו הם 80 מ"מ לאורך, 26.5 מ"מ לרוחב ו-12 מ"מ לגובה.

בנוסף לחיבור רציף לרשת האינטרנט, מאפשר המודם החדש מגוון שימושים נוספים. כך, למשל, תוכנה ייעודית המובנית במודם ומופיעה על  צג המחשב, מאפשרת למשתמש ליהנות משירותי SMS מלאים ולבצע את כל הפעולות בדומה לטלפון הסלולרי. באופן זה ניתן לשלוח ולקבל מסרונים, להשיב להודעות, להעביר הודעות, לשלב בקלות אנשי קשר ועוד.

רונן שור, סמנכ"ל הפיתוח העסקי באקסל טלקום, ציין כי " הדגם החדש מאפשר למשתמש 'לקחת איתו את האינטרנט' וליהנות מגישה מיידית לרשת, במהירות חסרת תקדים, בכל מקום ובכל עת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים