אפלייד מטיריאלס הציגה מיקרוסקופ אלקטרוני לגילוי ואבחון אוטומטי של פגמים בייצור שבבי מחשב

מערכת Applied SEMVision G5 החדשה מפיקה תמונות אלקטרוניות של השבב בפיקסל בגודל של כננטומטר ואמורה לקצר את זמן בדיקת השבבים בכ-35% באמצעות אוטומציה מלאה של תהליך הזיהוי ושיפור משמעותי של איכות התמונה, מהירות הפקת התמונות ואיתור מדויק יותר של פגמים אמיתיים ● איתי רוזנפלד, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל: "המערכת החדשה תאפשר ליצרניות האלקטרוניקה המובילות לפתח את התהליכים המתקדמים ביותר ולהעבירם לייצור בדרך המהירה והיעילה ביותר. אנו גאים על כך שהטכנולוגיה פורצת הדרך היא פרי פיתוח וייצור ישראלי"

אפלייד מטיריאלס הציגה היום (ג') את מערכת Applied SEMVision G5, מיקרוסקופ אלקטרוני המבצע לראשונה בדיקה אוטומטית לחלוטין של שבבי מחשב בתהליכי ייצור. מערכות ה-SEMVision משמשות כיום את כל ענקיות הטכנולוגיה המייצרות, בין היתר, סמארטפונים, מחשבים אישיים ועוד. כמעט כל השבבים המתקדמים המיוצרים בעולם עוברים דרך מכונות אלו בתהליך הייצור.

מערכת Applied SEMVision G5 החדשה מפיקה תמונות אלקטרוניות של השבב בפיקסל בגודל של כננטומטר אחד (אלפית המיקרון או מיליונית המילימטר), ומאתרת באופן אוטומטי פגמים. כך, ניתן לאפיין ולפתור באופן יעיל יותר בעיות בשכבות השבבים, המיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת של 22 ננומטר, ולהגיע מהר יותר לרמות תפוקה גבוהות של שבבים תקינים ומוכנים לשימוש.

הטכנולוגיה החדשה של אפלייד מטריאלס נועדה לפתור בעיה מרכזית עימה מתמודדים יצרני שבבים: ככל שרכיבי השבב קטנים יותר וצפופים יותר – קשה יותר לזהות בהם פגמים קריטיים. הטכנולוגיה צפויה עתה לאפשר את המשך תהליכי המזעור ודחיסת הרכיבים בקצב שנחזה בחוק מור (Moore). חוק זה, שנוסח לפני עשרות שנים על ידי גורדון מור, ממייסדי אינטל (Intel), קובע כי מספר הטרנזיסטורים שאותם ניתן לדחוס על גבי שבב מוכפל מדי 18-24 חודשים.

המערכת החדשה אמורה לקצר את זמן בדיקת השבבים בכ-35% באמצעות אוטומציה מלאה של תהליך הזיהוי ושיפור משמעותי של איכות התמונה, מהירות הפקת התמונות ואיתור מדויק יותר של פגמים אמיתיים (לעומת התראות שגויות). במבחנים מוקדמים הוכיחה המערכת רמת דיוק גבוהה יותר וקצב אבחון מהיר יותר בהשוואה למפעיל אנושי, באופן המאפשר ללקוחות לבחון ולבדוק יותר שבבים בתכיפות גבוהה יותר, להאיץ את תהליכי הלימוד ושיפור איכות הייצור, ולהעלות את רמות התפוקה ושיעור השבבים התקינים היוצאים מפס הייצור.

איתי רוזנפלד, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס ישראל, המשמש גם כסגן נשיא אפלייד מטריאלס העולמית, אמר כי "מערכת ה-Applied SEMVision G5 החדשה תאפשר ליצרניות האלקטרוניקה המובילות לפתח את התהליכים המתקדמים ביותר ולהעבירם לייצור בדרך המהירה והיעילה ביותר. המערכת מספקת ללקוחות המפעילים אותה יתרון תחרותי, באמצעות קיצור הזמן והורדת העלות הנדרשת להצגת מוצרים חדשים בשוק, החיוני בעידן של קיצור מחזור חיי המוצרים ותחרותיות המחיר בתעשייה. אנו גאים על כך שהטכנולוגיה פורצת הדרך היא פרי פיתוח וייצור ישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים