קינגסטון: כונני ה-SSD יתפסו את מקומם של הכוננים הרגילים עד סוף 2012

נתן שו, מנהל מכירות זיכרונות פלאש בקינגסטון, מאמין כי למרות הצמיחה האיטית יחסית של המכירות בתחום, עד סוף 2012 יגיע מחירם של כונני ה-SSD לנקודה בה רוכשי כוננים קשיחים פוטנציאליים יעדיפו לרכוש אותם מאשר את הכוננים המכאניים ● שו ציין, כי מחירם הגבוה יחסית של כונני SSD מהווה כיום חסם עבור לקוחות פוטנציאליים, אך הוא מאמין כי שילוב של טכנולוגיות חדשות ומעבר לשיטות ייצור בליטוגרפיות קטנות יותר יוריד את מחיריהם בצורה משמעותית

כונני ה-SSD שמבוססים על זיכרון פלאש יתפסו עד סוף 2012 את מקומם של הכוננים הקשיחים המכאניים – כך מעריך נתן שו, מנהל מכירות זיכרונות פלאש בקינגסטון (Kingston), מיצרניות כונני ה-SSD הפופולאריות בעולם.

בהרצאה שנתן טען שו, כי למרות הצמיחה האיטית יחסית של המכירות בתחום, עד סוף 2012 יגיע מחירם לנקודה בה רוכשי כוננים קשיחים פוטנציאליים יעדיפו לרכוש אותם מאשר את הכוננים המכאניים.

שו ציין, כי מחירם הגבוה יחסית של כונני SSD מהווה כיום חסם עבור לקוחות פוטנציאליים, אך הוא מאמין כי שילוב של טכנולוגיות חדשות ומעבר לשיטות ייצור בליטוגרפיות קטנות יותר יוריד את מחיריהם בצורה משמעותית. להערכתו, עד סוף השנה הבאה כבר יגיע השוק למצב בו 1 ג'יגה-בייט של זיכרון פלאש יימכר ללקוח הסופי בעבור דולר אחד, ואולי אף פחות.

לטענת שו, גם מחירי הכוננים המכאניים, שזינקו באופן משמעותי ביותר בגלל השיטפונות בתאילנד, יתרמו לעלייה בקרנם של כונני ה-SSD בעיני הלקוחות, גם בגלל שהצפי הוא ששוק הכוננים הקשיחים המסורתיים לא יחזור לעצמו לפני תחילת 2013.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים