הסטארט-אפ הישראלי CloudAlly השיק שירות גיבוי בענן ל-Salesforce

השירות מספק ללקוחות אפשרות לשמור את ההיסטוריה המלאה של כל נתוניהם, בנוסף ליכולת שחזור של הנתונים מכל נקודה בזמן ● מלבד Salesforce, לקוחות CloudAlly יכולים להפעיל גיבוי למערכות כגון Google Apps, ג'י-מייל ו-Yahoo Mail

הסטארט-אפ הישראלי CloudAlly השיק שירות גיבוי אוטומטי ללקוחות Salesforce, הכולל שטח אחסון בלתי מוגבל. השירות מספק ללקוחות אפשרות לשמור את ההיסטוריה המלאה של כל נתוניהם, בנוסף ליכולת שחזור של הנתונים מכל נקודה בזמן. בנוסף, לקוחות CloudAlly יכולים להפעיל גיבוי למערכות כגון Google Apps, ג'י-מייל (Gmail) ו-Yahoo Mail.

בדומה לספקיות אחרות של פתרונות ענן, ל-Salesforce יש מערכות לגיבוי והגנה על המידע הרגיש של לקוחותיה, אך עם זאת טוענים ב-CloudAlly, כי הלקוחות אינם מקבלים פתרון מלא ומובנה בכל הנוגע למידע שנמחק או עודכן בטעות. בנוסף, אומרים בחברה, על אף ש-Salesforce וספקי פתרונות נוספים בענן ישתדלו לשחזר עבור לקוחותיהם מידע ששובש, אין כל ערבות שהדבר אכן יבוצע, וכן עלות השחזור עלולה להיות גבוהה.

"ישנם מספר פתרונות on-premise אך הם דורשים צריכת משאבים פנימיים יקרים כגון זמן של איש רשת או מיחשוב וניהול אחסון גרסאות עצמאי", מסביר מארי מוסרי, מנהל השיווק של CloudAlly. "שירות הענן שלנו לגיבוי אוטומטי מאפשר חיסכון זמן משמעותי ומבטיח יכולות שחזור מלאות".

לדבריו, "מהמחקר שעשינו ידענו שיש דרישה לפתרון גיבוי אוטומטי, ואכן התגובות החיוביות שאנו מקבלים מלקוחות מוכיחות כי זו היתה חולייה חסרה עבור ארגונים רבים. היכולת להפעיל גיבוי מלא למידע של הארגון ב-Salesforce, ולספק עדכון יומי על הגיבוי שבוצע בעזרת מספר קליקים ספורים, חוסך זמן ועלויות ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים