מיקרוסופט חתמה על הסכם סודיות שיאפשר לה לבחון מקרוב את פעילות יאהו!

ענקית התוכנה הצטרפה לרשימה ארוכה של חברות השקעות שחתמו על הסכמי סודיות שיאפשרו להן לנבור בספרי החשבונות של יאהו! ולבחון עסקאות פוטנציאליות שונות ביחס לחלוצת האינטרנט שמחפשת את דרכה ● לא ניתן היה לקבל תגובה מהחברות מיקרוסופט או יאהו!

מיקרוסופט (Microsoft) הצטרפה לרשימה ארוכה של חברות השקעות שחתמו על הסכמי סודיות (NDA) שיאפשרו להן לנבור בספרי החשבונות של יאהו! (Yahoo) ולבחון עסקאות פוטנציאליות שונות ביחס לחלוצת האינטרנט שמחפשת את דרכה.

מאז שפוטרה קרול ברץ, מנכ"ל יאהו!, בחודש ספטמבר האחרון מתבצעת ביאהו! "בדיקה אסטרטגית", מתוך שאיפה להזריק מרץ חדש לפעילות ולשוב ולהגדיל את ההכנסות.

מלבד מיקרוסופט כוללת הרשימה של החברות שחתמו על הסכמי סודיות גם את חברות ההשקעות KKR ו-TPG Capital, על פי מקורות יודעי דבר. בחברות אלה מבקשים לרכוש בשלב ראשון אחזקות מיעוט ביאהו!, בשיעור של עד 20%, מתוך שאיפה להשתלט בהמשך על החברה.

בבלוג AllThingsD דווח, כי גם חברת ההשקעות Silver Lake חתמה על הסכם סודיות. עם זאת, מקור יודע דבר דיווח, כי חלק מחברות ההשקעות נרתעו נוכח הדרישה לחתום על הסכם סודיות, שכן הסכם כזה לא יאפשר להקים קונסורציום של חברות שירכשו ביחד אחזקות ביאהו!. בעבר דווח, כי גם במיקרוסופט שוקלים לצרף שותפים לרכישת יאהו!, אך המקור טוען "בוודאות גמורה", כי מיקרוסופט חתמה על הסכם סודיות.

לא ניתן היה לקבל תגובה מהחברות מיקרוסופט או יאהו!.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים