אפרים אקרלינג, אליהו: "צעדים ירוקים שביצענו בעולם ההדפסה ומחוצה לו הביאו לחיסכון בתקציב"

בין הפרויקטים שציין אקרלינג, סמנכ"ל ומנמ"ר אליהו חברה לביטוח, בהקשר זה ניתן למנות "פרויקט וירטואליזציה מבוסס VMware, מעבר למארז דיסקים מרכזי מבוסס EMC ומעבר ממחשבים אישיים לטרמינלים" ● לדבריו, החיסכון הגדול ביותר הושג הודות להפצה דיגיטלית מבוססת תשתית InfoBay ● אקרלינג ציין, כי מדובר במערכת הפצת מידע אינטרנטית שמאפשרת לחברה להפיץ לסוכניה דו"חות וקבצי מידע, באמצעות תיבות דואר אישיות ומאובטחות, על גבי שרת הסוכנים בחברה

"לצד פרויקט וירטואליזציה מבוסס VMware, מעבר למארז דיסקים מרכזי מבוסס EMC ומעבר ממחשבים אישיים לטרמינלים, ביצענו שורת פרויקטים בעולם ההדפסה, ביניהם הפצה דיגיטלית וסריקת מסמכים. אלה הפכו את החברה לירוקה והניבו לנו חיסכון תקציבי ניכר", כך אמר אפרים אקרלינג, סמנכ"ל ומנמ"ר אליהו חברה לביטוח.

אקרלינג דיבר בכנס PRINT2011. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך לפני ימים אחדים במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום ובהנחייתם של פלי הנמר, נשיא ויזם אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

הוא תיאר כמה מהפרויקטים שנערכו בחברה, בהם הטמעת מערכת BI של קוגנוס-יבמ (Cognos-IBM). הפרויקט כלל העברה של כל מערך הדיווח וההפצה באליהו לפלטפורמת הבינה העסקית IBM Cognos 8 BI. כמו כן, בוצעו במסגרתו אפיון של הדו"חות, פיתוח והתאמות לחברה, בדיקות ותהליכי הדרכה והטמעה עבור משתמשי הארגון. לדברי אקרלינג, המערכת שהוטמעה החליפה את כלל מחוללי הדו"חות הישנים בשימוש המחלקות השונות באליהו. בתוכה, יש פורטלים ארגוניים ותהליכי הפצת מידע אוטומטיים בזמן אמת, המאפשרים הפצת דו"חות פנים ארגוניים לעובדי החברה תוך התאמה אישית לכל עובד.

החיסכון הגדול ביותר, אמר אקרלינג, הושג הודות להפצה דיגיטלית מבוססת תשתית InfoBay. הוא ציין, כי מדובר במערכת הפצת מידע אינטרנטית שמאפשרת לחברה להפיץ לסוכניה דו"חות וקבצי מידע, באמצעות תיבות דואר אישיות ומאובטחות, על גבי שרת הסוכנים בחברה. "המערכת חוסכת בעלויות ההדפסה, בתפעול ובהפצה, חוסכת שימוש בנייר ומספקת יכולת ניטור ושילטה במידע של המשתמשים במערכת", הוסיף. "בשל מערכת ההפצה הדיגיטלית נמנעת הדפסת דו"חות".

עוד תיאר אקרלינג את תהליכי הסריקה האופטית בחברה, הכוללים סריקה ומפתוח בעזרת ברקוד, העברה לארכיב דיגיטלי והגעה למצב שבו החומר הסרוק מאוחזר כחלק אינטגרלי מתוכנות הביטוח השונות. "הסריקה מאפשרת את שימור המידע וגיבויו", אמר. "כך ניתן לנהל את המידע באופן יעיל ומסודר. ניתן לאתר אותו בצורה מהירה ופשוטה". לדבריו, "כל תהליכי הסריקה מבוצעים תוך שמירה על סודיות ופרטיות, שימוש במערכת בקרה אוטומטית לארגון המידע ולשמירה על שלמותו".

"המערכת חוסכת לנו בכוח אדם לטובת תיוק ואיתור המסמכים", אמר. "כמו כן, היא חוסכת בשטח ארכיון ובשירותי ארכוב ומונעת טעויות של תיוק. ככלל, המערכת חוסכת בצילומים ובהדפסות".

אקרלינג סיים את הרצאתו בתארו את הטמעת מחולל ההמחאות של אימאג' טכנולוגיות, שמוצר הדגל שלה הוא מערכת להדפסת שיקים מנייר חלק. "בעבר, הדפסנו המחאות על נייר המחאות Preprinted, שמכיל את מספריהן", ציין. "הדבר הביא לבזבוז רב בנייר ולקשיי סנכרון ביו ההמחאות המודפסות למערכות השונות. כעת התהליך הוא פשוט וקל. בנוסף, בעת יצירת ההמחאה נוצר קובץ PDF אוטומטי שלה, שמוזן ישירות לארכיב הדיגיטלי. במקרים רבים שולחים את ה-PDF לגופים שונים, כאישור להדפסת ההמחאה. צמצמנו את עלות הדפסת ההמחאות ב-50% בשל המעבר לשיטה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים