ביל מק'דרמוט, מנכ"ל משותף בסאפ: "אנו צומחים במהירות הגבוהה ב-10% מזו של המתחרה הקרובה אלינו ביותר"

"טכנולוגיית HANA של סאפ משכה תשומת לב רבה במיוחד בשיחות עם אנליסטים פיננסיים ועיתונאים, והיא תשיג בקלות את היעד שנקבע לה לשנה הראשונה - הכנסה של 100 מיליון יורו", אמר מקדרמוט בעקבות פרסום התוצאות הכספיות של החברה ● "לפני שבעה רבעונים החלטנו על אסטרטגיה של חדשנות, והיום אנחנו יכולים לומר שהייתה זו אסטרטגיה נכונה, אותה אנו מוציאים לפועל היטב", אמר ג'ים האגמן סנבה, מנכ"ל משותף בסאפ

"אנו צומחים במהירות הגבוהה ב-10% מזו של המתחרה הקרובה אלינו ביותר, למרות שעסקי תוכנות היישומים שלנו גדולים פי שניים וחצי", אמר ביל מק'דרמוט, מנכ"ל משותף בסאפ (SAP), בעקבות פרסום התוצאות הכספיות של החברה בשבוע שעבר.

לדבריו, טכנולוגיית HANA של סאפ משכה תשומת לב רבה במיוחד בשיחות עם אנליסטים פיננסיים ועיתונאים, והיא תשיג בקלות את היעד שנקבע לה לשנה הראשונה – הכנסה של 100 מיליון יורו (138 מיליון דולרים). עוד ציין המנכ"ל המשותף, כי צפי המכירות השנתי של הטכנולוגיה עודכן ל-600 מיליון יורו (829 מיליון דולרים).

עוד ציין מק'דרמוט, כי ב-2012 תציע סאפ ללקוחותיה פיתוח נוסף ל-HANA: העברת SAP Business Warehouse אל טכנולוגיית in-memory, כתחליף לבסיסי נתונים יחסיים כמו אלה של אורקל (Oracle).

על פי סאפ, מכירות מוצרי הליבה שלה, ה-ERP, צמחו ברבעון ב-26%, ומוצרי ה-Business Analytics – המתבססים על מערכות ביזנס אובג'קטס (BusinessObjects) ועל אפליקציות לניהול ביצועים, גדלו ב-35%. עם זאת, היא ייחסה את הביצועים החזקים באופן כללי, לביצועים בהשפעת פלטפורמת ה-HANA in-memory.

"לפני שבעה רבעונים החלטנו על אסטרטגיה של חדשנות, והיום אנחנו יכולים לומר שהייתה זו אסטרטגיה נכונה, אותה אנו מוציאים לפועל היטב", אמר ג'ים האגמן סנבה, מנכ"ל משותף בסאפ.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דנה

    נקוה שדבריו אינם אלא יהירות בעלמא שהרי |SAP = SORROW AND PAIN

אירועים קרובים