אבנט תקשורת מונתה למפיצת מוצרי חטיבת ה-IP Office של אווייה

מוצרי IP Office מבוססים על טכנולוגיות המאפיינות את מוצרי חטיבת האנטרפרייז, תוך התאמה לצרכים של עסקים קטנים ובינוניים ● יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת: "זהו צעד משמעותי אשר צפוי להוביל לקפיצת מדרגה בנוכחות מוצרי ה-IP Office בשטח, ולייצר צמיחה של השוק בעשרות אחוזים"

אבנט תקשורת, מקבוצת רד-בינת, מונתה בימים אלו למפיצת קו מוצרי IP Office לשוק הארגונים הקטנים ובינוניים (SME), של יצרנית פתרונות התקשורת האמריקאית אווייה (Avaya).

מוצרי IP Office מבוססים על טכנולוגיות המאפיינות את מוצרי חטיבת האנטרפרייז, תוך התאמה לצרכים של עסקים קטנים ובינוניים, כגון התקנה פשוטה וידידותיות למשתמש, יכולת גדילה של המרכזייה בהתאם לצמיחת הארגון ועוד.

יהונתן רגב, מנכ"ל אבנט תקשורת, אמר כי "אנו שמחים מאוד על ההחלטה של אווייה להוסיף את קו מוצרי IP Office לפורטפוליו המוצרים אשר אנו מציעים ללקוחותינו. כוונת היצרן הינה להגביר את שביעות הרצון של השותפים, ואת מכירות המוצר בארץ, כפי שמתקיים שיתוף הפעולה הפורה בינינו גם במוצרים לארגונים גדולים. בנוסף לשיפור השירות לשותפים וקידום היכולת שלנו כמפיץ לתת מענה ללקוחות של המשווקים בכל הגדלים ובכל הסקטורים בהתאמה לצורכי כל פרויקט. בנוסף, תעלה רמת הזמינות של המוצרים בארץ, יתקיימו הדרכות ותינתן תמיכה טכנית משופרת. זהו צעד משמעותי אשר צפוי להוביל לקפיצת מדרגה בנוכחות מוצרי ה- IP OFFICE בשטח, ולייצר צמיחה של השוק בעשרות אחוזים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים