NessPro זכתה במכרז להחלפת מערך ניהול המסמכים של הממשלה; ההיקף הכספי: עשרות מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט תטפל NessPro ב-60 אלף משתמשים במשרדי הממשלה השונים, שבקרוב תחל החלפת כל מערכות הליבה שלהם הקשורות בניהול מסמכים ● הטיפול יבוצע באמצעות פתרון של דוקומנטום ● במסגרת המכרז, משתפת NessPro פעולה עם מטריקס, שמשמשת קבלן משנה שלה ● ספקים רבים ביקרו את תנאי ועלויות המכרז, כאשר הנהלת יבמ העולמית לא אישרה לסניף הישראלי של החברה להשתתף בו בשל כך

NessPro זכתה במכרז אסטרטגי של הממשלה להחלפת כל מערכות ניהול המסמכים שלה (ס.ע.ר.). החברה תטפל ב-60 אלף משתמשים במשרדי הממשלה השונים, שבקרוב תחל החלפת כל מערכות הליבה שלהם הקשורות בניהול מסמכים. הטיפול יבוצע באמצעות פתרון של דוקומנטום. ההיקף הכולל של הרישיונות במסגרת הפרויקט מוערך בעשרות מיליוני שקלים.

הזכייה של NessPro הוכרזה לאחר מכרז מקוון שהתנהל אתמול (ב') כמעט לאורך כל היום. בשלב הסופי התמודדה החברה מול מלם, עם פתרון אופן טקסט. המכרזים המקוונים בנויים על תמחור ואיכות, כמקובל בכל משרדי הממשלה.

יצוין, כי מטריקס הייתה במסגרת המכרז קבלן משנה של NessPro. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין שתי החברות, לאחר שמטריקס ניגשה בעבר למכרזים דומים עם SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft).

המכרז נמשך חודשים רבים, וספקים העלו במהלכו טענות קשות הנוגעות לאופי ולעלויות שלו. יבמ (IBM) ו-IFN פרשו מהמכרז בשלב מוקדם, לאחר שהנהלת יבמ העולמית לא אישרה לסניף הישראלי לגשת למכרז עם IFN, בשל אופי המכרז ותנאיו. לאנשים ומחשבים נודע שגם מיקרוסופט ניגשה למכרז, אולם היא נפלה בשלב מוקדם שלו.

גורמים בענף העריכו הבוקר שמדובר באחד המכרזים הגדולים ביותר שהממשלה ביצעה, ומשמעותו היא שבכל משרדי הממשלה יהיו מעתה מוצרים של דוקומנטום.

אייל פלדמן, מנהל חטיבת הפתרונות של NessPro, אישר לשאלת ומחשבים את הזכייה במכרז, אולם סירב למסור פרטים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים