אומניטק רוכשת את ג'טרו תמורת מיליוני דולרים

ג'טרו, שמשרדיה נמצאים במודיעין, מספקת טכנולוגיות בתחומי וירטואליזציה, מיחשוב מבוסס שרתים ואבטחת גלישה ארגונית באינטרנט ● כל עובדי החברה ימשיכו בתפקידם במסגרת אומניטק, למעט גיורא שקד, מנכ"ל ג'טרו, שיסיים את עבודתו בימים הקרובים

אומניטק מקבוצת מלם-תים רכשה את ג'טרו פלטפורמס (Jetro Platforms) מקבוצת רדט. היקף העסקה לא פורסם, אך גורמים בשוק העריכו אותו בכמה מיליוני דולרים. גיורא שקד, מנכ"ל ג'טרו, יסיים את עבודתו בימים הקרובים. שאר עובדי החברה ימשיכו בעבודתם במסגרת אומניטק.

ג'טרו, שמשרדיה נמצאים במודיעין, מספקת טכנולוגיות בתחומי וירטואליזציה, מיחשוב מבוסס שרתים (SBC) ואבטחת גלישה ארגונית באינטרנט (JSB). היא נוסדה ב-2001 והטכנולוגיה שלה מאפשרת לארגון ה-IT לספק למשתמש הקצה סביבת עבודה שרצה על גבי שרתים מרכזיים, במקום על גבי המחשב האישי של המשתמש. בפברואר 2008 רכשה קבוצת רדט מקבוצת משקיעים אמריקניים בראשות Ocean Assets את מלוא הבעלות על ג'טרו.

מוצרי ג'טרו משרתים מאות אלפי משתמשים במאות חברות וארגונים בכל רחבי העולם. תוכנת הווירטואליזציה של החברה הנרכשת, Jetro Cockpit, מותקנת אצל עשרות ארגונים גדולים בישראל, ביניהם כלל ביטוח, הפניקס, הראל, מכבי שירותי בריאות, חברת החשמל, ישרוטל, ורינט ועוד. עיקר לקוחות ג'טרו בעולם פרוסים בדרום מזרח אסיה ובמזרח אירופה, ביניהם בנק גדול בדרום קוריאה וחברת הבזק של פולין. פתרון שני של ג'טרו הוא Jetro Secure Browser המאפשר לארגונים גלישה וירטואלית ומרוחקת בטוחה במענה לדרישות רגולציה. זאת מבלי לחשוף את הרשת הארגונית לתוכן זדוני מבחוץ, ומתחרה בפתרונות סינון תוכן קונבנציונאליים.

לדברי אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, "רכישת ג'טרו היא צעד נוסף בחיזוק מעמדנו בתחום התוכנה בישראל ונועדה להרחיב את ההיצע שלנו. לג'טרו יש מוצרים המשרתים אלפי משתמשים בארגונים בארץ ובעולם. למוצריה יש סינרגיה עם פעילותנו במעבר לקוחות לווירטואליזציה ול-VDI, ונשלב את מוצרי ג'טרו בהיצע שלנו גם ללקוחות קיימים וגם ללקוחות חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים