מלם-תים הטמיעה מערכות איחסון של HP באגד; ההיקף הכספי: 1.1 מיליון שקלים

המערכת שהוטמעה, HP 3Par T400, מאגדת ארבע מערכות איחסון למערכת אחת בעלת שכבות גיבוי מרובות. היא מותאמת לעבודה בסביבת מיחשוב ענן ● כמו כן, הפרויקט כלל שילוב של מערכת גיבוי בדיסק וחיבור לאתר התאוששות מאסון, מסוג HP D2D4312 ● שתי המערכות הותקנו במרכז המיחשוב המרכזי של אגד ומערכת נוספת של 3Par הוטמעה באתר הגיבוי

מלם-תים ואנשי HP ישראל הטמיעו מערכת איחסון של 3Par מבית HP באגד – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל בפברואר השנה והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על 1.1 מיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה, HP 3Par T400, מאגדת ארבע מערכות איחסון למערכת אחת בעלת שכבות גיבוי מרובות. היא מותאמת לעבודה בסביבת מיחשוב ענן.

לצד הקונסולידציה, כלל הפרויקט שילוב של מערכת גיבוי בדיסק וחיבור לאתר התאוששות מאסון (DR), מסוג HP D2D4312. שתי המערכות הותקנו במרכז המיחשוב המרכזי של אגד ומערכת נוספת של 3Par הוטמעה באתר הגיבוי.

אנשי ה-IT של אגד רצו להרחיב את מערך האיחסון הקודם, עקב צמיחה מהירה בנפחי הנתונים והרצון להטמיע מערכת תוכנה מרכזית חדשה. מהחברה נמסר, כי סביבת האיחסון החדשה תעניק לאגד אפשרות להקצאה רזה ויעילה יותר של המשאבים (Thin Provisioning), כמו גם ניצול מיטבי של נפחי האיחסון. בשל כך, מערך ה-IT של אגד ישיג חיסכון משמעותי בנפחי האיחסון, מבלי לפגוע ברמת הביצועים, ושיפור השרידות, בזכות יצירת שכבות גיבוי מרובות והגירה בזמן אמת בין סוגי RAID שונים.

יצוין, כי שתי מערכות האיחסון מאפשרות גמישות מרבית וניתנות להרחבה עתידית פשוטה. כמו כן, הן כוללות דו"חות מובנים ואפשרות לניתוח נתוני המערכות והמידע, לצורך ניהול מיטבי.

לדברי חן עמרם, מנהל מחלקת המערכות הפתוחות של אגד, "בחנו את החלופות השונות, כולל אפשרות להרחבת המערך הקיים, ומצאנו שהמערכות שהוטמעו יניבו לנו החזר השקעה מהיר ומיטבי". הוא הוסיף, כי "ההטמעה בוצעה ללא הפרעה לתפקוד השוטף של המערכות, ואנחנו מצפים לקבל אפשרויות ניהול מתקדמות וחיסכון כספי בעלות הכוללת של האיחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים