מנכ"ל סוני אריקסון: "היינו צריכים להתייחס יותר ברצינות ל-iPhone"

"היינו צריכים להתייחס אל ה-iPhone יותר ברצינות שכשהוא יצא לשוק ב-2007", אמר ברט נורדברג, מנכ"ל סוני אריקסון, בראיון שנתן לוול סטריט ג'ורנל ● עוד אמר נורדברג, כי בניגוד לחברות אחרות בשוק, סוני אריקסון אינה מתכוונת לייצר טלפונים עם מערכות הפעלה אחרות להוציא אנדרואיד

הכאה על חטא? ברט נורדברג, מנכ"ל יצרנית הטלפונים הסלולריים סוני אריקסון (Sony Ericsson), הודה השבוע בראיון שנתן לוול סטריט ג'ורנל, כי החברה שבראשה הוא עומד לא העריכה נכונה את הכניסה של ה-iPhone לשוק. "היינו צריכים להתייחס אל ה-iPhone יותר ברצינות שכשהוא יצא לשוק ב-2007", הוא אמר.

באותו ראיון הוא חיזק את הידיעות על ההחלטה של סוני אריקסון להפסיק לייצר טלפונים ייעודיים ולהתרכז בייצור של טלפונים חכמים בלבד, כשהוא מעריך שכבר כיום כ-70% ממכירות החברה מתרכזות בטלפונים חכמים שמבוססים על אנדרואיד. הוא ציין שהוא מאמין שעד מחצית 2012 זה יהיה התחום היחיד בו החברה תציע טלפונים.

בניגוד לחברות אחרות בשוק, סוני אריקסון אינה מתכוונת לייצר טלפונים עם מערכות הפעלה אחרות להוציא אנדרואיד. "בנקודה הזו של חיינו העסקיים לא הייתי מרגיש בנוח להשקיע בפלטפורמה אחרת שאינה מספיק טובה כמו זו שאנחנו משתמשים בה כיום. זו הסיבה שאנחנו נשארים רק עם אנדרואיד, למרות שאני סקרן למדי לגבי חלונות פון", הוא אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים