אלעד מערכות תפיץ בישראל את מערכת הליבה הבנקאית Thaler

המערכת של חברת Callataÿ & Wouters הבלגית כוללת מספר מודולים מרכזיים המשרתים את הקווים העסקיים השונים של בנקים ומוסדות פיננסיים, ובהם מודול עו"ש, הלוואות, פקדונות, ניירות ערך, תשלומים, ניהול רגולציה ומס, מט"ח וחדר עסקאות ● המערכת הינה רב ערוצית ומושתתת על ארכיטקטורה מוכוונת שירותים, המאפשרת יישום הן כמערכת כוללת להפעלה מלאה של מגוון השירותים הבנקאיים, והן כיישום מודולרי ולפי שלבים של מודולים בנקאיים שונים

אלעד מערכות חתמה על הסכם ייצוג והפצה בלעדי בישראל של מערכת הליבה הבנקאית Thaler מבית Callataÿ & Wouters הבלגית. Thaler כוללת מספר מודולים מרכזיים המשרתים את הקווים העסקיים השונים של בנקים ומוסדות פיננסיים. המערכת הינה רב ערוצית ומושתתת על ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA), המאפשרת יישום הן כמערכת כוללת להפעלה מלאה של מגוון השירותים הבנקאיים, והן כיישום מודולרי ולפי שלבים של מודולים בנקאיים שונים על פי רצון הלקוח. המערכת יכולה לפעול הן בסביבה פתוחה והן בסביבת המיינפריים Z/OS.

בין המודולים שמספקת המערכת ניתן למנות מודול עו"ש, הלוואות, פקדונות, ניירות ערך, תשלומים, ניהול רגולציה ומס, מט"ח וחדר עסקאות.

ל-Thaler למעלה מ-130 התקנות ב-15 מדינות, בהן הולנד, צרפת, אוסטרליה, בלגיה, לוקסמבורג ועוד.

לדברי אופיר בר-און, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באלעד מערכות, "Thaler הוא אחד הפתרונות המתקדמים והמקיפים ביותר בעולם הפיננסים. לאחר בדיקה מקיפה בחרנו בחברת Callatay & Wouters כשותף אסטרטגי בשל התאמתו לצורכי השוק הישראלי ובשל המוניטין הגבוה של Callatay & Wouters בהקמת מערכות ליבה בנקאיות בקרב לקוחותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים