יושב ראש HP מעדיף שפעילות ה-PC שתפוצל מהחברה תוסיף לשאת את שמה

"אני מנסה לשכנע, ולא צריך להתאמץ יתר על המידה כדי לשכנע שהפעילות שתפוצל תישא את השם HP PC, שהשם HP יישאר", אמר יושב הראש, ריי ליין ● הוא הוסיף, כי הפעילות תפוצל במתכונת של "חברה אחות", בדומה לפיצול של אג'ילנט, שבוצע ב-1999

ריי ליין, יושב ראש HP, מעדיף שפעילות ה-PC שתפוצל מהחברה תוסיף לשאת את שמה – כך הוא אמר בתחילת השבוע בריאיון שהעניק לאתר CRN. לדבריו, הוא "מנסה לשכנע, ולא צריך להתאמץ יתר על המידה כדי לשכנע שהפעילות שתפוצל תישא את השם HP PC, שהשם HP יישאר".

הוא הוסיף, כי הפעילות תפוצל במתכונת של "חברה אחות", בדומה לפיצול של אג'ילנט (Agilent), שבוצע ב-1999.

עם זאת, שב ליין והדגיש, כי טרם נתקבלה החלטה סופית בעניין. "אם נגיע למסקנה שכך נוכל להעניק תמורה טובה יותר ללקוחות ולמשקיעים, הפעילות תישאר ב-HP", אמר. הוא הוסיף, כי "כולם יוצאים משום מה מנקודת הנחה" שהמשקיעים רוצים שחברות היי-טק יהיו חדשניות. "האמת היא שמשקיעים רבים אינם מעוניינים בכך. משקיעים רבים מתעניינים בתזרים המזומנים של HP, בתמורה לבעלי המניות, ונרתעים מחדשנות יתר", טען ליין.

לדבריו, עסקי ה-PC הם, במידה רבה, "עסקים של סחורות… אריזה של חלונות (Windows)" בטכנולוגיות של אינטל (Intel). הוא ציין, כי פעילות ה-PC מניבה תזרים מזומנים עצום, אך רווחים נמוכים.

HP היא עדיין היצרנית הגדולה בעולם של מחשבי PC, ובשנת הכספים האחרונה הסתכמו הכנסותיה ב-40.1 מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים