סוון הילטל, סאפ EMEA: "שיתוף הפעולה שלנו עם אופן-טקסט יחבר בין עולם ה-ERP לעולם ה-ECM"

"עד כה שני עולמות התהליכים הללו - ERP ו-ECM - התקיימו במקביל, ללא קשר אחד עם השני. את זה הפיתוח המשותף של סאפ ואופן-טקסט בא לפתור", כך אומר הילטל, שותף ודירקטור בתחום הטכנולוגיה והתוכנה בסאפ EMEA, בשיחה עם אנשים ומחשבים, לקראת תחילת השיווק בארץ של מערכת משולבת לניהול תהליכים של סאפ ואופן-טקסט ● לדבריו, "יש המון תהליכים שנעשה בהם שימוש במידע בלתי מובנה, ובאמצעות שיתוף הפעולה עם אופן-טקסט אנחנו מתכוונים לשלב את הנתונים הלא מובנים עם המידע המובנה"

"תהליך עסקי לא תמיד מתחיל או מסתיים בסאפ (SAP). יש המון תהליכים שנעשה בהם שימוש במידע בלתי מובנה, ובאמצעות שיתוף הפעולה עם אופן-טקסט אנחנו מתכוונים לשלב את הנתונים הלא מובנים עם המידע המובנה" – כך אומר סוון הילטל, שותף ודירקטור בתחום הטכנולוגיה והתוכנה בסאפ EMEA, בראיון לאנשים ומחשבים לקראת תחילת השיווק בארץ של מערכת משולבת לניהול תהליכים של סאפ ואופן-טקסט (OpenText).


מדוע לחבר את המידע המובנה והבלתי מובנה?
"מרבית הארגונים העסקיים, הממשלתיים ואחרים השקיעו ביישומים ארגונים כגוןERP  ו-CRM כדי לתמוך בעסקי הליבה שלהם. היישומים הללו הוכיחו ערך בזכות יעילות התפעול שהם מאפשרים. הם מכילים מידע מובנה מאוד חשוב כגון כתובות, מספרי לקוח, מספרי הזמנות ועוד, ואולם היום ארגונים גם עומדים בפני הרים של מידע בלתי מובנה: דואר אלקטרוני, שקופיות מצגות, חוזים, תמונות, קורות חיים ועוד. לפיכך, ארגונים רבים אימצו מערכות לניהול תוכן ארגוני (ECM). ואולם, עד כה שני עולמות התהליכים הללו – ERP ו-ECM – התקיימו במקביל, ללא קשר אחד עם השני. את זה הפיתוח המשותף של סאפ ואופן-טקסט בא לפתור".


למה השותפות שלכם עם אופן-טקסט היא הגיונית?

"ההיסטוריה מלמדת ששני השווקים – ה-ERP וה-ECM עברו שינויים. בתחילה היו המון ספקים והפתרונות היו מחלקתיים ולאט לאט בוצעה קונסולידציה, כאשר מרבית השחקנים נעלמו או נרכשו על ידי הגופים המובילים. בשוק ה-ERP זה התרחש לפני עשור, ובשנים האחרונות התופעה חדרה גם לתחום ה-ECM, כאשר נותרנו למעשה עם EMC שרכשה את דוקומנטום, יבמ (IBM) שרכשה את פיילנט, ואופן-טקסט כחברה גדולה עצמאית. השותפות האסטרטגית של סאפ עם אופן-טקסט נועדה להרחיב את היכולת של תהליכים עסקיים עם תהליכים מבוססי תוכן בלתי מובנה.

יש לנו היסטוריה ארוכה עם אופן-טקסט, שרכשה את היקסוס – חברה גרמנית שפיתחנו עבורה ממשקים לפני 20 שנה. בשנת 2007 התחלנו לשלב את מוצרי אופן-טקסט ברשימת המכירות של סאפ ומשמעות הדבר הוא שהם עברו מבדקי איכות, לראות שהם מתאימים לסטנדרטים של סאפ. בהמשך פיתחנו איתם ביחד גרסה של אופן-טקסט ללקוחות סאפ שתאפשר אופטימיזציה, ואת זה אנו מציעים כיום גם ללקוחות בישראל".

באילו מערכות מדובר?
"עד כה פיתחנו ביחד שמונה מערכות ובהן פתרון לניהול חשבוניות, ניהול תיק עובד אישי, וניהול מסמכי נסיעות, המרחיבים את מודול ניהול הנסיעות של סאפ. בנוסף הצגנו מוצר חדש – Extended ECM – פלטפורמה חוצת ארגון המאפשרת ללקוחות שלנו לחבר את העולם שמחוץ לסאפ עם עולם הסאפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים