רשת עמל יישמה מערכת ממוחשבת לניהול מבחנים מתוצרת ADMS; היקף הפרויקט: 150 אלף שקלים

המערכת, שמבוססת על טכנולוגית OMR ושהוטמעה על ידי ADMS, נועדה לצמצם באופן משמעותי את הזמן וכוח האדם הדרושים לניהול מבחני הנהיגה המונעת של משרד התחבורה הנערכים ברשת עמל ● בין מאפייניה השונים של המערכת, נמנית האפשרות לחולל באופן אוטומטי טופס מבחן ייחודי לכל נבחן ● בדרך זו, היכולת להעתיק במבחן מצטמצמת למינימום ומהימנות הציונים גדלה

חברת ADMS השלימה בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת ממחושבת לניהול מבחנים ברשת עמל, זכיינית קורסי נהיגה מונעת של משרד התחבורה. המערכת, שמבוססת על טכנולוגית OMR, נועדה לצמצם באופן משמעותי את הזמן וכוח האדם הדרושים לניהול המבחנים – מיצירתם ועד בדיקתם. כך, התוכנה מחוללת מבחני רב-ברירה ("מבחנים אמריקאים"), בודקת אותם לאחר שבוצעו ומחשבת את הציון של כל נבחן באופן אוטומטי. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכ-150 אלף שקלים.

לצורך התאמת המערכת לאופי הפעילות, ביצעה ADMS מספר התאמות, לרבות בניית קישור שמושך את פרטי הזיהוי של כל נבחן ממידע קיים ב-CRM ומאפשר ליצור טופס אישי לכל נבחן עם פרטיו המזהים. כמו כן, קיימת אפשרות לבצע את המבחן בשפות עברית וערבית, ובקרוב יתווספו גם אנגלית ורוסית.

בין מאפייניה השונים של המערכת, נמנית האפשרות לחולל באופן אוטומטי טופס מבחן ייחודי לכל נבחן. בדרך זו, היכולת להעתיק במבחן מצטמצמת למינימום ומהימנות הציונים גדלה. בהתאם לרשימת הנושאים וההתניות שנקבעו מראש, מופק טופס מבחן המכיל בכל פעם 20 שאלות שונות מתוך מאגר של מאות שאלות. סדר ההופעה של השאלות והתשובות אף הוא משתנה מטופס לטופס באופן אקראי.

באמצעות סריקת המבחנים ובדיקתם בקצב של דף אחד לשנייה, המערכת "מחלקת" ציונים לכתה שלמה בתוך שתי דקות בלבד. רשת עמל משתמשת ביכולות אלו כדי לבצע ולקבל תוצאות של כ- 1,000 מבחנים מידי יום.

לדברי ציקי סלע, בכיר בפרויקט ברשת עמל, "מדובר במערכת גמישה ויעילה הנותנת מענה מדויק לצורך שהוגדר על ידי  מנהלי הפרויקט – הנפקת מבחנים שונים לכל תלמיד, במספר שפות במקביל ויכולת בדיקה בזמן אמת של תוצאות המבחן. כל זאת, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, במינימום זמן ובמינימום תקלות וזמני המתנה. המערכת שהוקמה נתנה לנו פתרונות אף בתחומים נוספים בפעילות הממוכנת, מעבר לנושא המבחנים".

שי חליף, מנכ"ל ADMS, אמר כי "הפתרון שהוטמע ברשת עמל מאפשר לארגון לרתום את קדמת הטכנולוגיה לצרכי היומיום, תוך חיסכון משמעותי במשאבים וצמצום טעויות אנוש. כזכיינית הבלעדית בישראל של אחד הפתרונות המובילים בעולם לניהול מבחנים, בכוונתנו להיענות לפנייתם של ארגונים נוספים ולהטמיע את המערכת לצורך ייעול מתמשך של תהליכי עבודה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רים אבו חטום

    אני מאוד מאוכזבת מהשירות שלכם ומה מוקד שלכם ! הגעתי כבר פעמיים שסיכנתי עם המוקד בתאריך מסויים ועזבתי ילדים והתפניתי והגעתי עד לשם ושם אמרו מה פתאום את לא צריכה היום ! חוסר אחריות מוחלט

אירועים קרובים