מיקרוסופט: "אנחנו מצליחים במלחמה שלנו בדואר זבל"

החברה דיווחה, כי הורידה את כמות דואר הזבל בהוטמייל ביותר מ-90% לעומת לפני חמש שנים - אז נחשב השירות לפגיע ביותר מבחינת דואר זבל שנכנס או יוצא מתיבות הדואר של משתמשיו ● על פי מיקרוסופט, , "שיחקנו תפקיד מפתח בהפחתת כמות הספאם הכוללת באינטרנט, שירדה ב-15% לעומת כמות השיא ב-2008"

גוגל מוציאים את הזבל

ענקית התוכנה מיקרוסופט (Microsoft) טוענת להצלחה גדולה במלחמה שלה למניעת דואר זבל בהוטמייל (Hotmail) – שירות הדואר מבוסס הרשת שלה. על פי החברה, שיעור דואר הזבל באחוזים שמגיע כיום לתיבות הדואר הנכנס של המנויים לשירות נמוכה באופן משמעותי לעומת השיעור הממוצע של הספאם שמגיע לתיבות האי-מייל באופן גלובלי.

מיקרוסופט ציינה, כי היא "חתכה" יותר מ-90% מדואר הזבל שהגיע לתיבות ההוטמייל במשך חמש השנים האחרונות, מאז 2006 – אז נחשב השירות לפגיע ביותר מבחינת ספאם שנכנס או יוצא מתיבות הדואר של משתמשיו. לדבריה, רק בשנה האחרונה היא קיצצה 40% מיתרת דואר הזבל לעומת השנה הקודמת והורידה את כמותו לכדי 3%.

בפוסט שפרסם דיק קרדוק, מנהל המוצר של הוטמייל, בבלוג של חלונות לייב (Window Live), שאליו משויך שירות הדואר, הוא מתאר את הפעולות השונות שמבצעת הענקית מרדמונד כדי להילחם בדואר זבל. לדבריו, "שיחקנו תפקיד מפתח בהפחתת כמות הספאם הכוללת באינטרנט, שירדה ב-15% לעומת כמות השיא ב-2008. הצלחנו להקשות יותר ויותר על ספאמרים להשתמש בהוטמייל כדי לשלוח דואר זבל. הפחתנו את דואר הזבל היוצא ב-75%".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים