מטריקס גלובל פתחה סניף חדש באוקראינה

המרכז החדש הוקם בדנייפרופטרובסק, אחת הערים הגדולות באוקראינה ● ההתמקדות של המרכז היא בשירותי פיתוח ובדיקות לתחום המובייל ● הוא מצטרף לסניפים של החברה בבולגריה ובמקדוניה

מטריקס גלובל, חטיבת ה-OffShore של מטריקס, הקימה באחרונה סניף חדש באוקראינה, שמצטרף לסניפי החברה בבולגריה ובמקדוניה. מטרות המרכז החדש הן להגדיל ולהנגיש את יכולות החברה והפתרונות המוצעים ללקוחות לקהל היעד של חברות בישראל, תוך כדי התמקדות בשירותי פיתוח ובדיקות לתחום המובייל.

המרכז החדש הוקם בדנייפרופטרובסק, אחת הערים הגדולות באוקראינה. על פי החברה, השוק האוקראיני מתאפיין בהיצע גדול של אנשי מקצוע בתחומי ה-IT, וחברות רבות ששוקלות להעביר את שלבי הפיתוח והבדיקה למזרח אירופה מוצאות אותו מתאים לצרכיהן.

בועז ענבל, מנהל פעילות מטריקס גלובל במזרח אירופה, אמר שמדובר בצעד חשוב לחברה. "השוק האוקראיני מהווה מרכז עולמי לחברות OffShore, העלויות נמוכות ואיכות האנשים גבוהה מאוד".

במסגרת פעילותה, עובדת מטריקס גלובל עם מספר חברות בתחומי המובייל, העובדות על פיתוחים מבוססי J2ME ,iPhone ואנדרואיד (Android), כמו גם עם מספר חברות סטארט-אפ שעוסקות בפיתוח בווב, דוט.נט, PHP ועוד. החברה החלה את פעילותה הבינלאומית ב-2007, עת הקימה סניפים בבולגריה ובמקדוניה. היא מעסיקה כיום כ-150 עובדים במזרח אירופה ומעורבת בעשרות פרוייקטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים