נט-אפ שדרגה את מערך האחסון של לאומי קארד; ההיקף: 200 אלף שקלים

השדרוג, שארך יום אחד בלבד, כלל הטמעת כרטיסי האצת ביצועים במערך האחסון הקיים בחברה ● מטרת הפרויקט היתה להרחיב את מערך האחסון הקיים בלאומי קארד, לשפר את הנגישות לנתונים ולהאיץ את ביצועי מערך האחסון ● עופר בן ארצי, מנהל תשתיות פתוחות בלאומי קארד: "כרטיסי האצת הביצועים מתאימים במיוחד לסביבת הווירטואליזציה שלנו ולוקחים אותנו עוד צעד קדימה לעבר חיסכון משמעותי במשאבים ולשמירה על סביבה ירוקה יותר"

נט-אפ (NetApp) שדרגה את מערך האחסון הקיים בלאומי קארד והטמיעה כרטיסי האצת ביצועים (FlashCache) בסביבות הווירטואליזציה של החברה. הטמעת הכרטיסים במערך האחסון הקיים המבוסס נט-אפ ארכה יום אחד בלבד והכרטיסים החלו לפעול מיידית. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק בכ-200 אלף שקלים.

מטרת הפרויקט היתה להרחיב את מערך האחסון הקיים בלאומי קארד, על מנת להתמודד עם הגידול במידע ולאפשר איחסון רב יותר של נתונים, תוך חסכון של עשרות אחוזים בנפחי האחסון. מטרה נוספת, היתה לשפר את הנגישות לנתונים ולהאיץ את ביצועי מערך האחסון.

השדרוג בלאומי קארד התבצע במערכת האחסון FAS6080 מסדרת ה-High End של החברה, תוך שימוש בטכנולוגיית De-Duplication, גם היא של נט-אפ. שילוב שתי הטכנולוגיות עתיד לאפשר ללאומי קארד חיסכון של מעל 50% בנפחי האחסון, תוך הקטנה של מספר הדיסקים הדרושים על מנת לספק את הביצועים. במקביל, לאומי קארד הקטינה את מספר הדיסקים הדרושים לסביבה וירטואלית ועל ידי כך תחסוך במקום, חשמל, קירור וכדומה. כמו כן, כרטיסי ה-FlashCache מקצרים את זמני התגובה של מערכות האחסון בלאומי קארד בעשרות אחוזים ומאפשרים להאיץ את ביצועי הסביבה הווירטואלית.

עופר בן ארצי, מנהל תשתיות פתוחות בלאומי קארד: "באמצעות שילוב הפתרונות של נט-אפ אנו משיגים ROI מהיר מאוד, הודות לחיסכון וההתייעלות שהמערכות הללו מספקות. הכרטיסים שהוטמעו מבצעים אופטימיזציה של המידע וזה מאפשר לנו ניצול מקסימלי של המערכת ושל הנתונים שלנו. כרטיסי האצת הביצועים מתאימים במיוחד לסביבת הווירטואליזציה שלנו ולוקחים אותנו עוד צעד קדימה לעבר חיסכון משמעותי במשאבים ולשמירה על סביבה ירוקה יותר".

לדברי גיא רחמים, מנהל טכני איזורי בנט-אפ, "השימוש בזיכרון פלאש לאיחסון אוטומטי של נתונים שהגישה אליהם תכופה, מעניק ללקוחות את המהירות והנגישות הדרושים, זאת, מבלי לוותר על הפשטות והיעילות. רוב החברות שעברו לסביבה וירטואלית ראו גידול מהיר בהשקעה בתשתיות. הטמעת כרטיסי ההאצה שלנו תחסוך ללאומי קארד הרבה בגזרה הזו. הנפח מהווה כחצי מעלות האחסון וטכנולוגיית FlashCache תחסוך ללאומי קארד קניית דיסקים והביצועים ישתפרו משמעותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים