אושרה מכירת הפטנטים האחרונים של נורטל לקבוצה הכוללת את מיקרוסופט, אפל ו-RIM

מספרם של הפטנטים והבקשות לרישום פטנט שנמכרו במכרז מוערך ב-6,000, והם נחשבים לאחד הנכסים האחרונים שנותרו למכירה בעקבות פשיטת הרגל של נורטל ● התחומים שבהם עוסקים הפטנטים מגוונים וכוללים תקשורת אלחוטית, רשתות נתונים ורשתות אופטיות, קול, אינטרנט, מוליכים למחצה וטכנולוגיות נוספות

בתי המשפט בארצות הברית ובקנדה אישרו אתמול (ב') את מכירת הפטנטים הנותרים שפיתחה החברה הקנדית נורטל (Nortel), שפשטה את הרגל, למאגד (קונסורציום) הכולל את RIM ,EMC, אפל (Apple), אריקסון (Ericson), מיקרוסופט (Microsoft) וסוני (Sony) תמורת 4.5 מיליארד דולרים.

מספרם של הפטנטים והבקשות לרישום פטנט שנמכרו במכרז, שנערך בחודש יוני ונמשך ארבעה ימים, מוערך ב-6,000, והם נחשבים לאחד הנכסים האחרונים שנותרו למכירה בעקבות פשיטת הרגל של נורטל, ביוני 2009. התחומים שבהם עוסקים הפטנטים מגוונים וכוללים תקשורת אלחוטית, רשתות נתונים ורשתות אופטיות, קול, אינטרנט, מוליכים למחצה וטכנולוגיות נוספות.

הפטנטים היקרים ביותר שמוצעים במכרז מתייחסים לטכנולוגיות פס רחב ברשתות דור רביעי, דוגמת LTE (ר"ת Long Term Evolution). מייק לזרידיס, מנכ"ל משותף ב-RIM, כינה בעבר את הפטנטים הללו כ-"אוצר לאומי". מקור באינטל (Intel) כינה את מערך הפטנטים של נורטל "מכרה זהב", במיוחד מנקודת המבט של החברה, שמבקשת לקנות לעצמה דריסת רגל בשוק הסלולר.

המכירה הפומבית, שהיא, ככל הנראה, הגדולה מסוגה שנערכה עד כה, נערכת על רקע הצמיחה המהירה של שוק הסלולר ועל רקע התביעות המשפטיות רחבות ההיקף על הפרת זכויות בפטנטים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים