מורגן סטנלי: דיסקים ובהם פרטיהם האישיים של 34,000 לקוחות – נעלמו

שני הדיסקים היו מוגנים בסיסמה, נמסר ממורגן סטנלי, אולם לא היו מוצפנים ● אנשי קרן ההשקעות שלחו הודעות אזהרה ללקוחות, בהן נמסר להם כי פרטיהם האישיים - לרבות תעודות זהות, כתובות, חשבונות מס, נתונים על רווחיהם מהשקעות, ואצל חלק מהם גם מספרי ביטוח לאומי - עלולים להיחשף

שני דיסקים ובהם פרטיהם האישיים של 34 אלף מלקוחות של קרן ההשקעות מורגן סטנלי (Morgan Stanley Smith Barney), נעלמו, וייתכן כי אף נגנבו. אנשי קרן ההשקעות שלחו הודעות אזהרה ללקוחות, בהן נמסר, כי פרטיהם האישיים, לרבות תעודות זהות, כתובות, חשבונות מס, נתונים על רווחיהם מהשקעות, ואצל חלק מהם גם מספרי ביטוח לאומי – עלולים להיחשף.

שני הדיסקים היו מוגנים בסיסמה, אולם לא היו מוצפנים – כך לפי מכתב האזהרה שנשלח ללקוחות לפני שבועיים. החבילה שהכילה את הדיסקים הגיעה ליעדה – מחלקת המיסוי של מדינת ניו-יורק, אולם לאחר מכן הדיסקים נעלמו בדרכם לטיפול על ידי הפקיד הספציפי.

המדינה הודיעה לאנשי מורגן סטנלי על היעלמות הדיסקים ב-8 ביוני, ומאז נעשו "במשך שבועיים חיפושים נמרצים אחרי הדיסקים, תוך התחקות על הנתיב שעברה החבילה". על מורגן סטנלי נמתחה ביקורת כיוון שהדיסקים לא היו מוצפנים, וזו הודיעה בתגובה, כי בכוונתה לשתף פעולה עם הממשל, לשיפור רמת אבטחת המידע שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים