הנשק של HP במלחמת הטאבלטים: צחוקים עם ראסל ברנד

למרות שענקית המיחשוב הצהירה שה-TouchPad שלה מיועד בכלל ללקוחות עסקיים ולא מתחרה ב-iPad, בחרה HP בקומיקאי והשחקן הבריטי כפרזנטור שלה בסדרת סרטונים הומוריסטיים ● האם זו הדרך לליבם של הצרכנים?

מה עושה כשרוצים להדיח את ה-iPad ממלכותו? אפשרות אחת היא לייצר מכשיר טוב יותר באופן משמעותי. אם זה לא הולך, אפשר להשיק מכשיר טוב, לקרוא לו TouchPad, ולהגיד לכולם שאתה בכלל לא מתחרה ב-iPad, כי אתה בעצם פונה ללקוחות עסקיים. אם אפילו זה לא משכנע אף אחד, אפשר לנסות דרך נוספת: להצחיק אותם.

מסתבר ש-HP בחרה באפשרות השלישית, ובעזרתו של הקומיקאי והשחקן הבריטי ראסל ברנד, יצרה סדרת סרטוני וידיאו קצרים, שמציג כל אחד מהם היבט שונה של הטאבלט החדש שלה שבכלל-לא-מתחרה-ב-iPad.

במבטא אנגלי טהור ובעזרת ניבולי פה ימי-ביניימים, מסביר ברנד את המושג מולטי-טאסקינג ("המשרת הרובוטי הזה מאפשר לי לעשות המון דברים בבת אחת: אי-מיילים, וידיאו, מוסיקה… משיכה אחת, מריחה אחת, וזהו. בילדותי חשבתי שזו הדרך להתמודד עם סמארק. עכשיו אני יודע שזו הדרך להתמודד עם משרת רובוטי") ומדגשים מה זה Touch to Share ("נגיעה עם הטלפון במכשיר 'מדביקה' מיד את הטאבלט בכל המידע. כמו וירוס, אבל אחד טוב, כמו להידבק בכוחות-על").

האם הסרטונים הללו הם מה שילהיב את הלקוחות הפוטנציאליים? ימים יגידו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים