BT Engage IT תפיץ את הפתרונות של אלגוסק לניהול פיירוולים

במסגרת ההסכם יישמו לקוחותיה של BT Engage IT את פתרונות ניהול האבטחה של אלגוסק, המאפשרים להם לשדרג את יכולת הניתוח האוטומטי של הפיירוולים, הנתבים ותשתיות ה-VPN שלהם, כמו גם לנהל בצורה אוטומטית את מדיניות שינויי הגדרות האבטחה ● שווי העסקות שצפוי ההסכם להניב לאלגוסק לא נמסר, אך מוערך על ידי גורמים בשוק בכ-10 מליון דולרים בשלוש השנים הקרובות

חברת BT Engage IT מקבוצת BT תפיץ את פתרונותיה של אלגוסק בתחום ניהול הפיירוולים. שווי העסקות שצפוי ההסכם בין שתי החברות להניב לאלגוסק לא נמסר, אך מוערך על ידי גורמים בשוק בכ-10 מיליון דולרים בשלוש השנים הקרובות.

במסגרת ההסכם, לקוחותיה של BT Engage IT יישמו את פתרונות ניהול האבטחה של אלגוסק, AlgoSeg Firwall Analyzer ו-AlgoSec FireFlow. באמצעות Firwall Analyzer הם יוכלו לשדרג את יכולת הניתוח האוטומטי של הפיירוולים, הנתבים ותשתיות ה-VPN שלהם. ה-FireFlow של אלגוסק יאפשר להם לנהל בצורה אוטומטית את מדיניות שינויי הגדרות האבטחה.

"קיים צורך רב בקרב הלקוחות שלנו לפתרונות שינהלו בקלות וביעילות את מדיניות אבטחת הרשת", אמרה שריל מרטין, מנהלת פתרונות אבטחה ב-IT Engage BT. "הפתרונות של אלגוסק תומכים גם בשירותי הניהול (MSP) שלנו ומבטיחים את יעילותנו התפעולית".

"ההסכם שלנו עם BT Engage IT מהווה עבורנו הזדמנות גדולה לממש את היכולות שלנו בכל רחבי אירופה ואף מעבר לה", אמר יובל בר-און, מייסד ומנכ"ל אלגוסק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים