גוגל מפסיקה לתמוך בדפדפנים ישנים

החל ב-1 באוגוסט הקרוב תפסיק גוגל לספק תמיכה לדפדפנים של פיירפוקס בגרסה 3.5 ומטה, אינטרנט אקספלורר בגרסה 7 ומטה וכן ספארי בגרסה 3 ומטה ● גוגל לא תסייע למשתמשים בדפדפנים הללו אם הם יתקלו בתקלות שונות בשירות הדואר ג'ימייל, בערכת התוכנות המשרדיות Google Docs ועוד

לעדכן את Chrome

גוגל (Google) הודיעה לאחרונה על כוונתה להפסיק לתמוך בדפדפנים ישנים. לפי החברה, החל ב-1 באוגוסט הקרוב היא תפסיק לספק תמיכה לדפדפנים של פיירפוקס (Firefox) בגרסה 3.5 ומטה, אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) בגרסה 7 ומטה וכן ספארי (Safari) בגרסה 3 ומטה.

החל מאותו תאריך גוגל לא תסייע למשתמשים בדפדפנים הללו אם הם יתקלו בתקלות שונות בשירות הדואר ג'ימייל (Gmail), בערכת התוכנות המשרדיות Google Docs ועוד. כבר עכשיו, מי שמשתמש בגרסאות הישנות של הדפדפנים הנ"ל, לא יכול להשתמש בחלק מהתכונות החדשות שמוצעות בשירותים הללו.

על פי התוכנית החדשה של גוגל, היא מתכוונת לתמוך בגרסה העדכנית של הדפדפנים השונים וגרסה אחת קודמת בלבד. כך למשל, כאשר אפל (Apple) תשחרר את הגרסה המשמעותית הבאה של ספארי, ככל הנראה גרסה 6, גוגל תפסיק לתמוך בגרסה 4 של הדפדפן.

לפי גוגל, הדבר נעשה במטרה לקדם את השימוש בכלים החדשים שהיא מציעה, הדורשים שימוש ביכולות החדשות שכלולות בדפדפני הדור הנוכחי, ובעיקר במאפיינים וביכולות של HTML 5, ובכוונתה לכלול בעניין הזה גם את הדפדפנים הישנים שהיא שחררה, אם הם עדיין לא עודכנו על ידי המשתמשים לגרסאות החדשות שהיא מציעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים