לקראת שבוע הספר: יישום חדש יאפשר לקרוא ספרים בעברית ב-iPad

יישום "עברית" ל-iPad יושק על ידי ניופאן, ידיעות טכנולוגיות וסטימצקי ב-15 ביוני ● בין הספרים שניתן יהיה לרכוש לקריאה ב-iPad נמצאים רבי מכר כ-"לבד בברלין", "איש ליד מכונה" ו-"מיכאל שלי" ● בנוסף, ישיקו החברות יישום לקריאת ספרים אלקטרוניים שייועד לילדים

ניופאן, ידיעות טכנולוגיות וסטימצקי, השותפות במיזם התוכן האלקטרוני "עברית", ישיקו ב-15 ביוני, לקראת שבוע הספר העברי, יישום ל-iPad שניתן יהיה להוריד אותו בחינם מ-App store. כמו כן, ישיקו החברות יישום חדש לילדים.

על פי החברות, היישום החדש ל-iPad יהיה הראשון בעולם שמאפשר קריאה של ספרים בעברית מימין לשמאל במכשירים אלה.

ביישום החדש ניתן יהיה להגדיל ולהקטין את הטקסט; להתאים את בהירות המסך; לבצע חיפוש חופשי בתוך הספר; לנווט בין עמודים ופרקים; לקבל מידע אודות הספר; להמשיך לקרוא מהעמוד האחרון שבו קראו בספר, ללא צורך בסימון; ולבחור האם לקרוא את הספר בתצוגת אורך או רוחב.

יצוין, כי מי שיוריד את היישום יקבל רב מכר במתנה. לאחר הורדת היישום למכשיר ניתן להתחיל לרכוש ספרים ישירות מהחנות ב-iPad עצמו או מאתר המיזם, בקטגוריית "iPad". לאחר סיום הרכישה יש להיכנס שוב ליישום והספר יופיע בתוך "הספרייה שלי".

בין הספרים שאותם ניתן לרכוש באתר המיזם גם ל-iPad נמצאים "לבד בברלין", "אישה בורחת מבשורה", "איש ליד מכונה", "הטיגריס הלבן", "מיכאל שלי" ועוד רבים.

בנוסף, ישיקו החברות לקראת שבוע הספר יישום חדש בשם "עברית לילדים", שמציע למכירה יישומים אינטראקטיביים של ספרי ילדים קלאסיים למכשירי iPad ,iPhone ו-iPod touch.

הספרים הללו כוללים אנימציות, משחקים אינטראקטיביים, מוזיקה וצלילים, השומרים על אופיו המקורי של הסיפור ומוסיפים לו חיים ועניין. על פי החברות, הילד יכול לנווט את דרכו בסיפור, להביט בתמונות ולהפעיל אותן, לשחק במשחקים המשולבים בסיפור ולחוש על ידי כך חלק פעיל בסיפור. בנוסף, משולב ביישום של כל ספר משחק זיכרון עם תמונות מהספר בשלוש דרגות קושי שונות.

הספרים הראשונים שיוצעו למכירה ב"עברית לילדים" הם "סיר הסירים" מאת אלונה פרנקל, "ציפור הנפש" מאת מיכל סנונית ו-"איה! אווץ'! אווה!" מאת רינת פרימו (בהוצאת ידיעות ספרים). בהמשך ישווקו, בין היתר, "תזמורת מפלצות הקצב" מאת אמי רובינגר (בהוצאת כתר), "ספר האותיות" ו-"ספר המספרים" מאת אלונה פרנקל.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בניופאן, אמר שהכוונה היא להציע את התוכן המופיע באתר "עברית" לקהל רחב ככל שניתן, על המספר הרב ביותר של מכשירים ופלטפורמות. "בעתיד יתווספו כותרים חדשים שמתאימים ליכולות המכשיר, כגון ספרי בישול ותוכן צבעוני נוסף", ציין. הוא הוסיף, כי "מחירי הספרים שיימכרו באמצעות היישום יהיו זהים למחירים הקיימים כיום באתר". עוד הוא אמר, כי בהמשך יותאמו היישומים "עברית" ו-"עברית לילדים" למכשירים נוספים, בהם מכשירי אנדרואיד (Android).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים