Comm-IT הישראלית הרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם OpenTV; היקף ההתקשרות השנתי: מיליוני דולרים

במסגרת שיתוף הפעולה, תוביל Comm-IT את יישום OpenTV Participate עבור ענקית התקשורת האמריקנית NBC Universal ● אריק פיינגולד, יו"ר Comm-IT: "אנו פועלים גם מול חברות ישראליות רלוונטיות, על מנת לאפשר פתרונות טלוויזיה אינטראקטיביים מתקדמים גם עבור הצופה הישראלי"

Comm-IT הישראלית, המספקת פתרונות משולבים בתחומי התוכנה, התקשורת והסיסטם, חתמה על הסכם להרחבת שיתוף פעולה שלה עם OpenTV האמריקנית – המתמחה בתחום המדיה הדיגיטלית והטלוויזיה האינטראקטיבית. היקף שיתוף הפעולה השנתי בין החברות מוערך במיליוני דולרים.

במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה, תיישם Comm-IT את מערכת ה-OpenTV Participate, המאפשרת לספקיות תוכן ולגופי שידור להציע לצופים פעילות אינטראקטיבית מגוונת, הכוללת סקרים, משחקים, חידונים ומכירות פומביות – על גבי פלטפורמה אחידה ורב-ערוצית. המערכת מאפשרת למפעילים לנהל בזמן אמת אירועי ברודקסט תקשורתיים בשידורים חיים או מוקלטים ולהפוך את הצופים לשותפים פעילים באונליין – בין שהאינטראקציה היא דרך הטלוויזיה, המחשב או מכשיר הסלולר. בין היתר, תוביל Comm-IT את יישום פתרון המדיה האינטראקטיבי OpenTV Participate עבור ענקית התקשורת האמריקנית NBC Universal.

חברת OpenTV היא אחת הבולטות בעולם בפיתוח פתרונות טלוויזיה אינטראקטיבית. פתרונות התוכנה של החברה משולבים כיום במעל 145 מיליון בתי אב ברחבי העולם ומעניקים חוויה צפייה מתקדמת, הכוללת הקלטת וידיאו אישית, פרסום אינטראקטיבי ויישומי טלוויזיה אינטראקטיביים בזמן אמת. במסגרת הפעילות הגלובלית של OpenTV, ניהל בעבר אריק פיינגולד – המשמש כיום כיו"ר Comm-IT, את זרוע הפעילות של החברה בישראל.

לדברי פיינגולד, "זוהי גאווה גדולה עבורנו לקחת חלק יחד עם OpenTV בפרויקטים בסדרי גודל של חברות דוגמת NBC Universal. במקביל, אנו פועלים גם מול חברות ישראליות רלוונטיות, על מנת לאפשר פתרונות טלוויזיה אינטראקטיביים מתקדמים גם עבור הצופה הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים