תלמיד כיתה ב' זכה בתחרות הציורים Doodle 4 Google

הציור של התלמיד, מתיאו לופז, בתחרות, שנושאה היה השנה "מה הייתי רוצה לעשות בעתיד", היה בהשראת החלל ● הוא זכה בפרסום בדף הבית של גוגל ובמלגה בסכום של 15 אלף דולרים ● הציורים המצטיינים מוצגים במוזיאונים בארצות הברית

מתיאו לופז, תלמיד כיתה ב' מקליפורניה, זכה בתחרות הציורים השנתית Doodle 4 Google, והציור שלו הופיע בראש דף הבית של מנוע החיפוש ביום ה' האחרון. לופז קיבל בנוסף מלגה לאוניברסיטה בסכום של 15 אלף דולרים, ובית הספר שבו הוא לומד זכה במענק של 25 אלף דולרים לטכנולוגיה.

הנושא של תחרות הציורים השנה היה "מה הייתי רוצה לעשות בעתיד". לופז, שלומד בבית הספר היסודי מונטה ורדה בסן פרנסיסקו, צייר Doodle בהשראת החלל.

"ה-Doodle שצייר מתיאו ללוגו של גוגל (Google) ממחיש היטב מסע לחלל, הליכה על הירח והתיידדות עם חייזרים", כתבה מריסה מאייר, סגנית נשיא לניהול מוצרים, בהודעה שפרסמה בבלוג. "מתיאו כבר נסק לגבהים, והציור שלו המריא מעל ליותר מ-107 אלף ציורים אחרים מכל רחבי ארצות הברית".

יחד עם לופז, הגיעו לקו הגמר ג'וזף יוג'ין מילר, תלמיד כיתה ד' מווילמינגטון שבצפון קרולינה, שגם הוא צייר בהשראת החלל; יוסטס ורפוקנסקיס ממוקנה, אילינוי, תלמיד כיתה ז' שצייר עולם תת מימי; והאנה ניוסום, תלמידת תיכון מפייטוויל, ארקנזס, שחולמת להיות מאיירת. כל אחד מהשלושה קיבל מלגה בסכום של 5,000 דולרים.

40 הציורים המצטיינים יוצגו במוזיאון וויטני לאמנות בניו יורק עד 16 ביוני ובמוזיאון SFMOMA בסן פרנסיסקו עד 19 ביולי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים