יוני ראוכברגר מונה לסמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת קל אוטו

בשלוש שנים האחרונות שימש ראוכברגר כמנהל חטיבת הביטחון במלם מערכות מקבוצת מלם-תים ● בתפקידו בקל אוטו הוא אחראי על שמונה עובדים, ועל אספקת שירותי מיחשוב ל-400 תחנות קצה ומאות משתמשים ● הוא מסר לאנשים ומחשבים כי בכוונתו לפתח את תחום המיחשוב הנייד בחברה, אולם סירב לפרט

יוני ראוכברגר (40) מונה לסמנכ"ל מערכות מידע בקבוצת הרכב קל אוטו. במסגרת תפקידו יהיה ראוכברגר אמון על כלל מערכות ה-IT בחברה ויהיה כפוף לשמוליק קליין, מנכ"ל החברה.

ראוכברגר הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב ומערכות מידע, ובעל כמה הסמכות בעולם המיחשוב, ביניהן MCSE ו-CCSA. בשלוש שנים האחרונות שימש ראוכברגר כמנהל חטיבת הביטחון במלם מערכות מקבוצת מלם-תים. לפני כן הוא היה מנמ"ר מגן דוד אדום במשך כחמש שנים, ובשנת 2006 הוא זכה בקטגוריית המנמ"ר המצטיין, בתחרות מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים. בהיותו במד"א היה ראוכברגר גם חבר בצוות להחלטות אסטרטגיות בנושאי מיחשוב בארגון הצלב האדום. ראוכברגר החל את דרכו כמתכנת, קודם לתפקידי פיתוח וניהול צוותי IT ועבד בנטוויז'ן ובכמה חברות סטראט-אפ לפני מד"א.

בתפקידו בקל אוטו הוא אחראי על שמונה עובדים, ועל אספקת שירותי מיחשוב ל-400 תחנות קצה ומאות משתמשים. הוא מסר לאנשים ומחשבים כי בכוונתו לפתח את תחום המיחשוב הנייד בחברה, אולם סירב לפרט.

קבוצת קל אוטו היא קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, ועוסקת במכירה, השכרה, ליסינג וביטוח כלי רכב, בתחום המדיה ובתחום הנדל"ן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים