עדי אייל, מנהל חטיבת הקונסיומר והאונליין של מיקרוסופט ישראל, פורש מתפקידו

אייל, שהצטרף למיקרוסופט לפני כ-6 שנים כסמנכ"ל השיווק של החברה, ביקש לסיים את תפקידו בקיץ הקרוב ● מיקרוסופט הודיעה, כי היא החלה בחיפוש מנהל חדש לפעילות האונליין שלה בישראל ● דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "בתפקידיו השונים הצליח עדי אייל להעמיק את החדירה של מיקרוסופט לשוק הישראלי - הן בקרב המגזר הפרטי והן בקרב המגזר העסקי"

מיקרוסופט (Microsoft) ישראל הודיעה היום (ב'), כי עדי אייל ביקש לסיים את תפקידו כמנהל חטיבת הקונסיומר והאונליין של החברה בקיץ הקרוב. כמו כן הודיעה מיקרוסופט כי היא החלה בחיפוש מנהל חדש לפעילות האונליין שלה בישראל.

עדי אייל הצטרף למיקרוסופט לפני כ-6 שנים כסמנכ"ל השיווק של החברה. במשך שלוש שנות כהונתו בתפקיד זה היה אחראי להשקות של מוצרי הדגל של החברה – חלונות ואופיס – כמו גם לכניסה לתחומים חדשים כגון ה-CRM וה-BI.

בשלוש השנים האחרונות הקים אייל את חטיבת הקונסיומר והאונליין ושימש כמנהלה. בתקופה זו בנתה מיקרוסופט את אתר MSN מחדש. בנוסף אחראי אייל לשיתוף הפעולה המסחרי בין מיקרוסופט לנענע 10 ולהקמת MASA, גוף המדיה האינטרנטית המשווק את שטחי הפרסום בנענע 10, MSN, מסנג'ר והוטמייל.

לפני שהגיע למיקרוסופט שימש אייל כמנהל השיווק של קריאו סאיטקס, מנהל שיווק באורנג' בתחילת דרכה ומנהל פרויקטים בחברת הייעוץ POC.

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל מסר, כי "בתפקידיו השונים הצליח עדי אייל להעמיק את החדירה של מיקרוסופט לשוק הישראלי – הן בקרב המגזר הפרטי והן בקרב המגזר העסקי. פעילותו התאפיינה בתעוזה שיווקית, יזמות ומעוף שבאמצעותם זכו מוצרי החברה להצלחה בשוק והתאפשרה כניסתנו גם לשווקים חדשים. אני מודה לעדי אייל על תרומתו החשובה לחברה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים