קבוצת אמן הקימה אתר אינטרנט להלמן-אלדובי; ההיקף הכספי: 300 אלף שקלים

האתר נועד לספק לעמיתי הלמן-אלדובי, ליועצים ולמעסיקים מידע רלוונטי אונליין ולאפשר להם לעקוב אחר חסכונותיהם הפנסיוניים ● הוא כולל, בין היתר, "מרכז מידע" ובו סקירות אקטואליות על שוק ההון וכתבות מקצועיות בתחום החיסכון הפנסיוני, מחשבונים ומילונים בתחום וכן מדריכים לבחירת מוצרים ואפיקי השקעה

קבוצת הלמן-אלדובי השיקה אתר אינטרנט חדש שנועד לספק לעמיתי הקבוצה, ליועצים ולמעסיקים מידע רלוונטי אונליין ולאפשר להם לעקוב אחר חסכונותיהם הפנסיוניים. האתר הוקם על ידי קבוצת אמן בהשקעה כוללת של כ-300 אלף שקלים.

הלמן-אלדובי מתמחה במתן שירותים פיננסים בדגש על חסכון לטווח בינוני ולטווח ארוך. האתר החדש מיועד לעמיתי הקבוצה, ליועצי השקעות וסוכנים למעסיקים ולמשקיעים בשוק ההון. בין השאר, הוא כולל "מרכז מידע" ובו סקירות אקטואליות על שוק ההון וכתבות מקצועיות בתחום החיסכון הפנסיוני, הנכתבות על ידי מיטב הכלכלנים והמומחים בקבוצה; מחשבונים לחישוב הטבות המס השונות בתחומי החיסכון הפנסיוני; מחשבוני חיסכון פנסיוני; מילוני מושגים בתחומי ההשקעות והחיסכון; מידע מפורט על כל אחד ממוצרי הקבוצה; מדריכים לבחירת מוצרים ואפיקי השקעה; ושאלות ותשובות נפוצות.

האתר אף כולל, עבור עמיתי הקבוצה, את התיקים האישיים, תשואות בכל אחד מאפיקי החיסכון, הפקדות ועוד. מהלמן-אלדובי נמסר, כי כל המידע האישי אודות העמית מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, תוך עמידה בכל ההנחיות הרלוונטיות של גופי הפיקוח והרגולציה.

כמו כן, האתר מאפשר להצטרף אונליין לקופות הגמל וההשתלמות של הקבוצה או לנייד אליה חסכונות פנסיוניים, באמצעות מילוי טופס ממוחשב.

לדברי רווית שפיגל, מנהלת השיווק של קבוצת הלמן-אלדובי, "האתר החדש נבנה מזווית הראייה של העמית, תוך מתן דגשים לכל הצרכים שלו, כך שהוא יוכל לקבל את המידע הדרוש לו בצורה קלה ופשוטה".

דן פסטרנק, מנהל טכנולוגיות בקבוצת אמן, אמר, כי "האתר שפיתחנו עבור קבוצת הלמן-אלדובי יסייע לשווק את שירותיה הרבים של הקבוצה לקהל פוטנציאלי רב וכן ייתן מענה הולם ללקוחות הקיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים