Software AG: ההכנסות ברבעון עלו ב-9%, הרווח הנקי זינק ב-43%

במהלך הרבעון הראשון של שנתה הכספית גדלו ההכנסות של ענקית התוכנה הגרמנית ב-9% והסתכמו ב-272.6 מיליון יורו ● הרווח הנקי של החברה גדל ב-43% ל-40 מיליון יורו, לעומת 28 מיליון יורו ברבעון המקביל אשתקד ● קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG: "המיזוג המוצלח עם IDS Scheer משתקף בכל אחד ממרכיבי החברה"

Software AG דיווחה הבוקר (ה') על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה ומהנתונים עולה, כי החברה רשמה רבעון חיובי למדי. הרווח הנקי של ענקית התוכנה הגרמנית גדל ב-43% ל-40 מיליון יורו, לעומת 28 מיליון יורו ברבעון המקביל אשתקד. הרווח למניה הסתכם ב-1.41 יורו למניה, גידול של 44%.

ההכנסות של החברה גדלו ב-9% והסתכמו ב-272.6 מיליון יורו. הכנסות החברה ממכירת מוצרים רשמו גידול של כ-12% והסתכמו בכ-164.3 מיליון יורו, ואילו ההכנסות ממכירת שירותים הסתכמו ב-220.7 מיליון יורו, עליה של 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי של החברה הסתכם בכ-60.2 מיליון יורו, גידול של 29% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2010. המיזוג עם IDS Scheer AG ואיחוד העלויות תרם משמעותית לשיפור בהכנסות וברווחיות החברה.

Software AG צופה, כי במהלך השנה תרחיב את היקף הפרויקטים ותעמוד בציפיות הגידול לשנת 2011 שפורסמו בתחילת השנה. על פי תחזית החברה, ההכנסות השנתיות ירשמו גידול שינוע בין 5%-7% והרווח הנקי צפוי לרשום גידול שנתי שינוע בין 10%-15%.

בהתייחסו לתוצאות, אמר קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG, כי "המיזוג המוצלח עם IDS Scheer משתקף בכל אחד ממרכיבי החברה, השפעה שלא תיעצר ברבעון הראשון של 2011. כחברה המובילה את תחום האופטימיזציה של תהליכים עסקיים השגנו מעמד יציב בשוק העולמי, בו אנחנו ממשיכים לצמוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים