מיום שישי הקרוב: iPad 2 בישראל

הדגמים השונים יוצעו במחירים הנמוכים יותר ממחירי הדור הקודם בעת השקתם, כשדגם ה-Wi-Fi של 16 ג'יגה-בייט יעלה 2,249 שקלים, והדגם היקר ביותר של Wi-Fi+3G של 32 ג'יגה-בייט יעלה 3,777 שקלים ● ערן תור, מנכ"ל איי-דיגיטל, נציגת אפל בישראל: "אנו צופים גידול של כ-50% בקצב המכירות בשנה הראשונה בהשוואה למכירות של מוצרי הדור הראשון"

החל מיום שישי הקרוב תשווק איי-דיגיטל (iDigital), נציגת אפל (Apple) בישראל, את ה-2 iPad בישראל. הדגמים השונים יוצעו במחירים הנמוכים יותר ממחירי הדור הקודם בעת השקתם, כשדגם ה-Wi-Fi של 16 ג'יגה-בייט יעלה 2,249 שקלים, והדגם היקר ביותר של Wi-Fi+3G של 32 ג'יגה-בייט יעלה 3,777 שקלים.

ה-iPad 2 דק, קל ומהיר יותר מקודמו, ובעל זמן סוללה העומד על 10 שעות. בנוסף, יש לו 2 מצלמות, קדמית ואחורית, המאפשרות שיחות וידאו ב- FaceTime ווידאו באיכות HD. כל אחד מהדגמים מוצע בשני צבעים – שחור או לבן.

לדברי ערן תור, מנכ"ל איי-דיגיטל, "יותר מ-30 אלף מכשירים מהדור הקודם נמכרו מאז השקתם בארץ לפני ארבעה חודשים, נתון מרשים, שמצביע על אחוז החדירה הגבוה ביותר באירופה ביחס לגודל האוכלוסייה. אנו בטוחים שההצלחה תמשיך ותתעצם עם השקת iPad 2 בישראל".

לדברי תור, ה-iPad שינה את אופן צריכת התוכן הדיגיטלי ללא היכר, וגופי המדיה המובילים בארץ ובעולם עוברים מהפכה של ממש, כמו גם חברות עסקיות העושות שימוש במוצר ככלי עבודה יעיל ואפקטיבי. מגמה זו, לדבריו, "תמשיך ותתרחב בישראל לא רק בתחום העסקי, אלא גם בתחומים נוספים, כגון רפואה וחינוך".

תור הוסיף, כי "אנו צופים גידול של כ-50% בקצב המכירות בשנה הראשונה בהשוואה למכירות של מוצרי הדור הראשון. הגידול יושפע, כאמור, הן מהביקושים במגזר הפרטי והן ממגמת החדרת המוצר לתהליכי עבודה ושירות במגזר העסקי. איי-דיגיטל משקיעה משאבים ניכרים לתמיכה במגמה זו באמצעות מערך הכשרה מקצועי, שפועל מחנויות הרשת ומציע הדרכה בהטמעת פתרונות אפל לעסקים ויישומם בתוך הארגון".

יחד עם ה-iPad 2 תמכור איי-דיגיטל גם את כיסוי ה-Smart Cover – שעוצב במיוחד ל-iPad 2. זהו כיסוי דק וחזק, שנצמד למכשיר באמצעות שני מגנטים, ליצירת התאמה מושלמת. בנוסף, הכיסוי מכניס את המכשיר למצב המתנה (כשהוא מכסה אותו) ומעיר אותו (עם הרמת הכיסוי). הכיסוי גם משמש כמעמד ל-iPad למצבי קריאה, צפייה והקלדה, ואפשר להשיגו במגוון צבעים, במחיר של 249 שקלים לכיסוי מבד, ו-399 שקלים לכיסוי מעור.

מוצר נוסף שהוכרז יחד עם iPad 2 הוא מתאם Apple Digital AV, המאפשר חיבור בין ה-iPad למסכי טלוויזיה ומקרנים בחיבור HDMI, להצגת התוכן (משחקים, מצגות, סרטים, אפליקציות ועוד) ברזולוציית מסך של עד 1080p, במחיר של 219 שקלים.

iPad 2 יהיה זמין למכירה ברשת חנויות איי-דיגיטל, כמו גם ברשתות אופיס דיפו וביג בוקס, אשר יציעו את המוצר בפריסה ארצית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים