נטקום שדרגה את מערך טלפוניית ה-IP בחברת נ.ת.ע; ההיקף: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט שודרגה מרכזיית ה-IP מתוצרת סיסקו המוטמעת בחברה - מגרסה 4.1 לגרסה 7.1 ● אייל נאמן, מנהל מערכות המידע בחברת נ.ת.ע: "שדרוג מערך הטלפוניה יספק חבילה מלאה של פתרונות תקשורת IP ונקודות קצה שיאפשרו לנו להרחיב את שירותי התקשורת בארגון"

נטקום (מלם-תים תקשורת), השלימה פרויקט לשדרוג מערך הטלפוניה של חברת נ.ת.ע (נתיבי תחבורה עירוניים). הפרויקט, שהיקפו 200 אלף שקלים, עלה כעת לאוויר לאחר תהליך הטמעה בן מספר חודשים.

במסגרת פרויקט הטלפוניה שודרגה מרכזיית ה-IP מתוצרת סיסקו (Cisco) המוטמעת בנ.ת.ע מגרסה 4.1 ל-Unified
Communication Manager 7.1. השוני העיקרי הינו מעבר ממערכת ההפעלה חלונות ללינוקס, שנועדה לאפשר ניהול ותפעול מערכתי שוטף קל וחסכוני יותר ברמת זמני ניהול.

אייל נאמן, מנהל מערכות המידע בחברת נ.ת.ע, אמר, כי "שדרוג מערך הטלפוניה יספק חבילה מלאה של פתרונות תקשורת IP ונקודות קצה שיאפשרו לנו להרחיב את שירותי התקשורת בארגון ולהחילם בכל סביבות העבודה – בקמפוס הראשי או בעבודה מרחוק – ובכך להשיג גמישות תפעולית מרבית".

לדברי ברונו בלישה, מנהל תחום ציבורי והיי-טק בנטקום, "שדרוג גרסת מערכת הטלפוניה בנ.ת.ע יעלה את החברה רמה אחת למעלה בניצול נכון של יכולות הטלפוניה המודרנית. השדרוג יאפשר לחברה לספק פתרונות קשרי לקוחות מתקדמים למוקד שירות הלקוחות, לקיים ועידות קול ו-וידיאו מתקדמות וחסכוניות, להגדיל את תפוקת העובדים הניידים ולשלוט בעלויות הניידות. אחד היתרונות החשובים בשדרוג המערכת הוא היכולת לאחד מסרים באופן המקדם ומאיץ את תפוקת התהליכים העסקיים ועל ידי כך מאפשר לעובדים לגשת להודעות ולשלוח אותן דרך כל מדיום, מכל מקום ובאמצעות כל התקן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים