עופר פרי מונה למנכ"ל 012-סמייל

פרי יחליף בתפקיד את סטלה הנדלר, שעמדה בראש החברה כשמונה שנים ● יעקב גלברד, יו"ר דירקטוריון 012-סמייל: "אני סמוך ובטוח כי 012-סמייל בניהולו של עופר פרי תמשיך לשגשג ולהגיע לשיאים חדשים"

עופר פרי, איש בזק לשעבר, מונה למנכ"ל 012-סמייל במקומה של סטלה הנדלר. פרי מילא מספר תפקידים בחברות תקשורת ובכלל זאת עסק בפיתוח עסקי ועסקאות רכש בקבוצת בזק וכן שימש כמנכ"ל בזקכל, העוסקת בשירות ומתן פתרונות כוללים למגזר העסקי.

יעקב גלברד, יו"ר דירקטוריון 012-סמייל, שהכריז על המינוי מוקדם יותר היום (א'), הודה לסטלה הנדלר, שעמדה בראש 012-סמייל כשמונה שנים. לדבריו, הנדלר הצעידה את החברה להישגים מרשימים וביססה את מעמדה כשחקנית מובילה בתחום האינטרנט, הטלפוניה הבינלאומית והתקשורת הפנים ארצית.

גלברד בירך גם את עופר פרי ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. "אני סמוך ובטוח כי 012-סמייל בניהולו של עופר פרי, המביא עמו ניסיון רב בתחומים הרלבנטיים כמו גם כישרון ויכולות ניהוליות מבטיחות, תמשיך לשגשג ולהגיע לשיאים חדשים".

פרי הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים וסוציולוגיה ו-MBA במנהל עסקים עם התמחות בשיווק וייזום עסקי. את שני התארים סיים בהצטיינות באוניברסיטה העברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים