טלדור תנהל את מערך הבחינות במשרד התמ"ת; היקף הפרויקט: כ-20 מיליון שקלים

טלדור תהיה אחראית על ניהול כל תהליך הבדיקה: איסוף הבחינות מהמכללות, גיוס והפעלה של כ-500 מעריכים מקצועיים, סריקת מחברות הנבחנים והזנת הנתונים תוך מעקב בקרה ושליטה באמצעות מערכת ממוחשבת של סטטוסים והחזרת הבחינה לסטודנט בסופו של התהליך ● חיים סלע, סמנכ"ל חטיבת BPO בטלדור: "אנו משתמשים במערכת לניהול מסמכים וניהול תוכן שמשרד התמ"ת מתממשק אליה"

חטיבת ה-BPO בטלדור זכתה בפרויקט לניהול מערך הבחינות במשרד התעשייה המסחר התעסוקה. היקפו הכספי של הפרויקט, שיימשך חמש שנים, מוערך בכ-20 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, תפעיל טלדור מערך טכני ולוגיסטי לצורך בדיקת מבחנים חיצוניים לקבלת תואר טכנאי והנדסאי מטעם מה"ט – המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע במשרד התמ"ת. טלדור תהיה אחראית על בדיקתן של כ-35 אלף בחינות ב-240 מקצועות. הבחינות נערכות בשני מועדים, בקרב סטודנטים מ-73 מכללות ברחבי הארץ.

טלדור תהיה אחראית על ניהול כל תהליך הבדיקה: איסוף הבחינות מהמכללות; גיוס והפעלה של כ-500 מעריכים מקצועיים אשר יבדקו את הבחינות; סריקת מחברות הנבחנים והזנת הנתונים תוך מעקב בקרה ושליטה באמצעות מערכת ממוחשבת של סטטוסים; והחזרת הבחינה לסטודנט בסופו של התהליך.

חיים סלע, סמנכ"ל חטיבת BPO בטלדור, אמר לאנשים ומחשבים, כי "ניהלנו את מערך הבחינות בתמ"ת גם במכרז הקודם, לשביעות רצונם של אנשי המשרד".

בהיבט הטכנולוגי, הסביר סלע, כי "כל השליטה והתפעול של מערך הבחינות בתמ"ת נעשים בעזרת מערכת שליטה ובקרה, שהיא פרי פיתוח פנימי של טלדור, הפועלת בסביבת SQL. מערכת השו"ב מספקת בקרה לכל תחום התפעול. אנחנו כמנהלים, משתמשים בתוצרי המערכת ולאחר מכן אנו סורקים את המבחנים ומעבירים למשרד התמ"ת".

סלע הוסיף, כי ניהול המבחנים נעשה באמצעות מערכות ADA System. "אנו משתמשים במערכת לניהול מסמכים וניהול תוכן", אמר סלע, "שמשרד התמ"ת מתממשק אליה. מדובר במערכות לניהול מסמכים וניהול תוכן המאפשרות לנו לתת למשרד התמ"ת ניהול אלקטרוני של כל המבחנים. כל המבחנים, שבעבר היו שמורים בתיקים וקלסרים נסרקים ומועברים למחשב".

הזכייה במכרז זה מצטרפת לזכייה של חטיבת ה-BPO בטלדור מלפני שבועות אחדים לניהול מערך הבגרויות האקסטרניות במשרד החינוך בפרויקט בהיקף 32 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים