App Store של אפל עברה את ה-10 מיליארד הורדות

חנות היישומים הפופולרית הכפילה את מספר ההורדות פי שניים בקצת יותר מחצי שנה ● היישום שהגולשים הישראליים הכי אהבו ב-App Store הוא המשחק Tap tap Revenge 3 ● למקום השני הגיע המשחק Angry Birds, שכבר זכה ל-50 מיליון משתמשים בכמה סוגי פלטפורמות

מספר היישומים שהורדו בחנות App Store של אפל (Apple) עבר את ה-10 מיליארד. לכבוד ציון הדרך הזה, חשפה החברה את דירוג היישומים המוצלחים ביותר בחנות בכל הזמנים, ופרסמה את רשימת היישומים הפופולריים ביותר ל-iPhone ול-iPad.

יצוין, כי הרשימות משתנות לפי המדינה שממנה נכנס הגולש לחנות iTunes. היישום הפופולרי ביותר בישראל הוא, לפי החברה, המשחק Tap tap Revenge 3, ולאחר מכן המשחק Angry Birds, שכבר זכה ל-50 מיליון משתמשים בכמה סוגי פלטפורמות. ככלל, המשחקים פופולריים מאוד בקרב המשתמשים בישראל, והם כבשו שמונה מתוך עשרת המקומות הראשונים ברשימה. יישומים אהובים בארץ שאינם משחקים הם WhatsApp Messenger, שמיועד לשיחות מיידיות בין פלטפורמות שונות והגיע למקום השלישי, ואפליקציית SoundHound לחיפוש מוזיקה, שהגיעה למקום השביעי.

ברשימת האפליקציות היישומיות ל-iPhone מככבת בפסגת הדירוג בישראל זו של פייסבוק (Facebook), ואחריה סקייפ (Skype) ו-Waze. למקום הרביעי הגיע היישום של וויי-נט (Ynet), חמישית נמצאת אפליקציית Google Mobile App, ובמקום השישי מדורג היישום הסלולרי של אתר מאקו (Mako).

כשזה מגיע ל-iPad, ברשימות מככבים יותר יישומים שימושיים ופחות משחקים: במקום הראשון ביישומים המשולמים נמצא SoundHound, ואחריו PDF Word Excel File Viewer. במקום הרביעי ניתן למצוא את Tanach for all.

ברשימת היישומים החינמיים ל-iPad כובש את הפסגה היישום Waze, ואחריו Google Mobile App. עוד ברשימה: Solitaeire במקום השלישי, Adobe Photoshop Express במקום החמישי, Texas Pocker במקום השמיני ו-Bluetooth Photo Share, שהגיע תשיעי.

מאז שהושקה ב-2008, זכתה חנות האפליקציות של אפל לצמיחה גדולה. בתוך תשעה חודשים הגיע מספר ההורדות למיליארד, ביוני האחרון הוא עמד על חמישה מיליארד, ובסוף השבוע הוא עבר, כאמור, את רף ה-10 מיליארד.

בשבוע שעבר פרסמה אפל הודעה שלפיה מי שיוריד את היישום ה-10 מיליארד, או זה שימלא טופס רישום בדיוק לפני ההורדה של היישום ה-10 מיליארד, יזכה בכרטיס מתנה לחנות iTunes בערך של 10,000 דולרים. המשתמשת שזכתה בפרס היא גייל דיוויס הבריטית, שבנותיה הורידו את המשחק Paper Glider.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים