תקלה בהוטמייל מנעה קבלת דואר – ותוקנה

משתמשים לא מעטים הבחינו שמעבר לכך שהם לא קיבלו דואר, הוטמייל אף גרם לכך שחלק מהתיקיות שלהם נעלמו מהתצוגה, כך שלא ניתן היה לגשת להודעות שכבר שמורות בהן ● היום (ג') בבוקר הודיעה מיקרוסופט כי הצליחה להחזיר את הודעות הדואר האלקטרוני לכל מי שלא קיבל אותן בעקבות התקלה ● לא פורסם מה גרם לתקלה

באג בתוכנת הדואר מבוססת הדפדפן הוטמייל (Hotmail) של מיקרוסופט (Microsoft) מנע בתחילת השבוע ממשתמשים רבים לקבל את הודעות הדואר שנשלחו אליהם. משתמשים לא מעטים הבחינו שמעבר לכך שהם לא קיבלו דואר, הוטמייל, שהוא חלק משירותי Windows Live החינמיים של ענקית התוכנה, אף גרם לכך שחלק מהתיקיות, כאלה שמוגדרות כברירת מחדל וכן כאלה שהוגדרו על ידי המשתמשים עצמם, נעלמו מהתצוגה כך שלא ניתן היה לגשת להודעות שכבר שמורות בהן.

אתמול (יום ב') בשעות הלילה כבר עלו במרכז התמיכה של מיקרוסופט על מקור הבעיה. למרות שלא פורסם מהו המקור לבעיה, הודיעה קבוצת התמיכה שהיא החזירה את הגישה לתיבת הדואר לכל המשתמשים. מאוחר יותר, לאחר כ-12 שעות, הודיעה החברה שוב שהיא הצליחה להחזיר את הודעות הדואר האלקטרוני לכל מי שלא הצליח לקבל אותן בעקבות התקלה.

משתמשים שעדיין לא הצליחו לשחזר את כל הדואר שלהם יכולים לפנות לאתר הפתרונות של Windows Live כדי לדווח על התקלה המסוימת שלהם, אך פנייה זו דורשת רישום לאתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים